گوناگون

افزون بر 80 درصد واحدهای مسکن مهر به متقاضیان گنبدی تحویل شد

81231282 5812688

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈنورمحمد جعفریˈ روز چهارشنبه در جلسه شورای مسکن مهر این شهرستان، گفت: پروژه ملی مسکن مهر در گنبدکاووس در قالب 3 سایت ˈتقی آباد، پیرحاجی و کاجˈ با مجموع یکهزارو 779 واحد درحال انجام است که تاکنون حدود 1500 واحد به متقاضیان تحویل شده است.

وی با بیان اینکه بقیه واحدهای مسکن مهر به تدریج به متقاضیان تحویل می شود از متولیان راه و شهرسازی خواست نسبت به ایجاد زیرساخت های مورد نیاز درسایت های مسکن مهر بویژه آسفالت معابر و نیز احداث فضای های آموزشی، خدماتی و رفاهی، فرهنگی و ورزشی ر اسرع وقت اقدام نماید.

جعفری اضافه کرد: علاوه بر مشکلات و کمبودهای زیر ساختی برخی نواقص در اجرای پروژه و یا در واحدهای تحویلی به متقاضیان وجود دارد که باید توسط پیمانکاران و شرکت های تعاونی مرتفع شود.

وی همچنین با اشاره به افزایش سهم آورده متقاضیان پروژه مسکن مهر کاج این شهرستان و ضرورت پرداخت ما به تفاوت سهم آورده یعنی مبلغ 17 میلیون و 700 هزار ریال، تصریح کرد: در دریافت این مبلغ از افرادی که توانایی پرداخت یکباره آن را ندارند لازم است نسبت به تقسیط آن ازسوی پیمانکاران اقدام شود.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین برلزوم انتخاب مدیران ساختمانی درهر بلوک مسکن مهر و نیز انتخاب هیات امنای در هر سایت مسکن مهر جهت پیگیری مسائل و مشکلات اهالی تاکید کرد.

جعفری، برگزاری کلاس های آموزشی برای اهالی مسکن مهر ازسوی ادارات و نهادها بویژه انتظامی و نظام مهندسی را مهم دانست و گفت: آپارتمان نشینی ضوابط و مقررات خاص خود را دارد که لازم است اهالی مسکن مهر را نسبت به آن آشنا نمود.

رییس اداره راه و شهرسازی گنبدکاووس نیز دراین جلسه ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته درحوزه مسکن مهر ازسوی شرکت های تعاونی و پیمانکاران، گفت: این شهرستان 77 درصد کل فروش اقساطی مسکن مهر استان را به خود اختصاص داده است و در این خصوص پیشتار شهرهای مختلف گلستان است.

ˈقاسم دبوری فریمانیˈ، رتبه گلستان درحوزه مسکن مهر دربین دیگر استان های کشور را نهم دانست و افزود: باتحویل کامل پروژه های مسکن مهر بویژه در گنبدکاووس این رتبه بازهم ارتقا خواهد یافت.

وی همچنین از تهیه زمین و نقشه های اجرایی احداث فضاهای خدماتی و رفاهی، فرهنگی و آموزشی در هر 3 سایت مسکن مهر گنبدکاووس توسط اداره کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد و گفت: بزودی عملیات اجرایی این زیرساخت ها آغاز خواهد شد ضمن اینکه عملیات حصارکشی سایت کاج نیز طی هفته آینده آغاز می شود.

شهرستان گنبدکاووس بابیش از 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

/7479/622/

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا