گوناگون

امام جمعه برازجان: مشکلات نخلداران دشتستان برای فروش محصول برطرف شود

81199572 5758017

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر برازجان مصلح با اشاره به فرارسیدن 27 خرداد روز جهاد سازندگی خواستار حمایت مسوولان از کشاورزان و تولیدکنندگان این بخش و حل مشکلات و نگرانی های آنان شد.

وی در باره بیستم شعبان روز بهداشت مساجد اظهارکرد: در آستانه ماه مبارک رمضان باید نسبت به پاکیزه نگه داشتن مساجد و خوشبو کردن این اماکن مقدس اهتمام ورزیم.

مصلح در بخش دیگری از سخنان حود به اوضاع عراق و شرارت های گروه داعش اشاره کرد و گفت: شرارت های داعش در استان های سنی نشین عراق مشکلات اساسی برای این کشور ایجاد کرده که باید فکر اساسی شود.

وی اضافه کرد: شکست تروریست ها در سوریه، پیروزی نوری مالکی و بروز اختلافات میان گروه های شیعه درعراق از ریشه های اساسی این شرارت هاست.

امام جمعه برازجان به تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی به فرمان امام راحل اشاره کرد و افزود: فرهنگ مایه اصلی هویت یک کشور است و امروز دشمنان برای کمرنگ کردن فرهنگ دینی از تمام ظرفیت خود استفاده می کنند.

مصلح درباره فعالیت های فرهنگی اظهار کرد: از مسوولان انتظار داریم نسبت به گسترش فعالیت های فرهنگی با کیفیت در شهرستان اهتمام ورزند و در تقویت فرهنگ دینی تلاش داشته باشند.

وی ادامه داد: رعایت مسائل حرام و حلال خدا درجناح و باند و گروه گنجانده نمی شود و همه گروه ها و جناح ها باید نسبت این مسائل حساسیت از خود نشان دهند.

امام جمعه برازجان افزود: از فعالیت های دولت که در چارچوب قانون باشد حمایت و به مسوولان دشتستان و مدیران ارشد استان بوشهر برای رشد و توسعه و پیشرفت استان کمک می کنیم و اگر نقدی مطرح می شود نیز از سر دلسوزی است.

مصلح بیان کرد: موفقیت دولت و حل مشکلات و معضلات مردم خواسته قلبی ماست و با حفظ وحدت و همدلی از فعالیت های دولت در صورتی که درمسیر اسلام ، ولایت و راه شهدا باشد برای حل مشکلات دریغ نکرده و حمایت می کنیم.

وی برادای فرضیه امربمعروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد.

امام جمعه برازجان با تبریک میلاد حضرت مهدی(عج) بیان کرد: انتظار فرج برترین اعمال است و باید در این راه صبر و پایداری داشت و همواره در آماده سازی زمینه ظهور کوشید.

مصلح با اشاره به اهمیت جایگاه سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات، برخورد قاطع با جریان های انحرافی، حفظ وحدت، حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، مبارزه با تروریسم، مقابله با توطئه های اختلاف افکنانه استکبار را از ماموریت های اساسی آنان عنوان کرد.

7213/539

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا