گوناگون

امام جمعه سلماس: خدمت به مردم باید در اولویت کاری مسئولان باشد

81224788 5801622

حجت الاسلام سیدمحمد موسوی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری سلماس افزود: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یک افتخار بزرگ بوده و همه مسئولان باید در خدمت رسانی بهتر به مردم از هیچ کوششی کوتاهی نکنند.

علی اکبر آقایی نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه رسیدگی به مشکلات مردم را از وظایف همه مسئولان ذکر کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردم باید در صدر برنامه ها قرار گیرد و در این زمینه لازم است مشکلات مردم شناسایی و به مسئولان بالاتر منعکس شود.

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی هم در این جلسه اظهار کرد: 459واحد مسکن مهر در این شهرستان با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است که در هفته دولت سال جاری افتتاح و آماده واگذاری می شوند.

وی افزود: زیرسازی راه 24 روستا در این شهرستان نیز برای آسفالت آماده شده و در این راستا مشارکت خوبی از طرف روستاییان انجام گرفته است.

فرماندار سلماس نیز در این جلسه گفت: از مهم ترین حوزه های نیازمند توجه در این شهرستان حوزه بهداشت و درمان است که از محل اعتبارات ماده 180، 15 میلیارد ریال اعتبار برای صرف در این حوزه اختصاص یافت.

مرتضی نظری افزود: از محل ماده 180، 15 میلیارد ریال نیز برای پروژه های راه و شهرسازی سلماس در نظر گرفته شد.

نادر صفرزاده معاون پشتیبانی استاندار آذربایجان غربی نیز از طریق ویدئو کنفرانس در این جلسه حضور یافت و افزود: مرتفع شدن مشکل منطقه ویژه اقتصادی دغدغه تمامی مسئولان استان بویژه استاندار آذربایجان غربی بوده و امیدواریم با مرتفع شدن این مشکل شاهد رشد و شکوفایی بیش از بیش صنعت و اقتصاد این منطقه باشیم.

شهرستان سلماس با داشتن 200 هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی و در 90 کیلومتری مرکز استان قرار دارد.

7127/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا