گوناگون

امام جمعه موقت اصفهان: امریکا معتقد به دیکتاتوری است

81225215 5802419

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈمجتبی میردامادیˈ در خطبه های نماز جمعه اصفهان که در مسجد امام (ره) برگزار شد، با اشاره به سالروز تصویب تحریم های آمریکا علیه مردم ایران در سال59 ،اضافه کرد: شما سرمایه ملتی را که انقلاب کرده بود و باید به او کمک می کردید تصرف کردید و ملتی که حقوق انسانی را طبق ارزشهای اسلامی رعایت می کند، در قالب سیاستهای مستبدانه خود تحریم نمودید.

وی با اشاره به ابعاد مختلف تحریم های دشمن گفت: تحریم های آمریکا اقداماتی مسبتدانه و نوعی دیکتاتوری است که در مقابل ایمان و تقوای ملت ما به هیچ نتیجه ای نمی رسد .

امام جمعه موقت اصفهان دربخش دیگری از سخنان خود خواستار تاسیس وزارت امر به معروف و نهی از منکر و تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این زمنیه شد.

حجت الاسلام و المسلمین میردامادی همچنین از گسترش استفاده از قلیان در پارکها و وضعیت بدحجابی در کشور بشدت انتقاد کرد .

حجت الاسلام والمسلمین میردامادی همچنین زیاده روزی در مصرف آب را عملی مخالف تعالیم اسلامی بیان کرد و افزود: اگر کسی بیش از میزان نیاز خود آب مصرف کند مرتکب تضییع حق الناس شده است.

وی تلاش مسوولان برای حل معضل آب در استان اصفهان را خواستار شد و گفت: مردم اصفهان از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی گلایه مند هستند.

وی به سازمان آب نیز توصیه کرد که اعتدال را برای همه مردم رعایت کند زیرا در برخی منطقه های اصفهان آب حتی به طبقه چهارم ساختمانها نیز به راحتی می رسد ولی در برخی محله های فقیر نشین در شبانه روز تنها یکی دو ساعت آب پیدا می شود.

حجت الاسلام میردامادی در بخش دیگر خطبه ها به مناسبت روز 14 تیر و هفتم ماه رمضان که روز شهرداری و دهیاری هاست، اشاره کرد و گفت: مردم از شهرداری ها گلایه دارند و باید یک مقدار در مورد برخی هزینه ها سخت گیریها را نسبت به مستضعفین و مردم محروم کم کنید..

پ/510/607 /3

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا