گوناگون

امام جمعه کهنوج: مدیران کار کارشناسی را در دستور کار قرار دهند

81230355 5811054

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اکبر افشارمنش روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان افزود: نیاز است مدیران با تدبیر عمل کنند و نظارت بیشتری بر کارها داشته باشند تا یک کار ماندگار حاصل شود.

وی گفت: کارهای خوبی در شهرستان کهنوج انجام شده که مجتمع یکهزار و 500 واحدی با پیشرفت 60 درصد از جمله آنهاست و باید تلاش شود این واحدها به اتمام برسد.

وی بیان کرد: در راستای تحقق نامگذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ائمه جمعه جنوب آماده هستند تا دست به دست هم دهند و مشکلات را حل و فصل کنند.

امام جمعه کهنوج افزود: جا دارد با توجه به تحریم های دشمن همه دست به دست هم دهند تا مشکلات برطرف شود.

وی تاکید کرد: رمز موفقیت یک مدیر وحدت و استفاده از ظرفیت هاست تا بتواند به وظیفه ای که بر عهده دارد جامه عمل بپوشاند.

حجت الاسلام افشارمنش به خدمات اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان اشاره کرد و گفت: رفع تصرف دو هزار و 300 هکتار از اراضی ملی از دست سود جویان بخشی از عملکرد این اداره کل است.

وی اضافه کرد: از بدو استقرار اداره کل راه و شهرسازی اقدامات خوبی در حوزه راه و مسکن در این منطقه رقم خورده است.

فرماندار جیرفت هم در این آیین گفت: آمار و ارقام موجود در حوزه راه نشان دهنده کارهای خوبی است که در این زمینه انجام شده است.

احمد امینی روش تصریح کرد: بیش از چهار و نیم میلیون تن تولیدات کشاورزی در این منطقه برای رسیدن به بازارهای هدف باید جابجا شود که این موضوع توسعه ریلی و جاده ای را در منطقه می طلبد.

وی خاطرنشان کرد: اتمام فرودگاه، گمرک و پایانه صادراتی در توسعه منطقه جنوب کرمان بسیار موثر است و با اتمام این طرح ها آهنگ توسعه در جنوب کرمان نواخته شده است.

وی گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی، خون شهدا و در سایه مدیریت جهادی در حوزه راه و شهرسازی جایگاه خوبی در کشور داریم و امیدواریم این کارگاه راه سازی همچنان به کار خود ادامه دهد.

فرماندار جیرفت با بیان اینکه در رویکرد جدید استان ائمه جمعه نقش کلیدی در برنامه های اقتصادی دارند، افزود: دستگاه قضایی بازوی توانمند اداره کل راه و شهرسازی است که امیدواریم این حمایت ها ادامه داشته باشد تا بیش از گذشته زمینه خدمت به مردم وجود داشته باشد.

در این آیین از خدمات محمد مهدی بلوردی تقدیر و محمد ساردویی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان معرفی شد.ک/2

7444/8154

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا