گوناگون

اماکن تجاری و قهوه خانه های ارائه کننده قلیان در بهشهر تعطیل می شوند

81218878 5791646

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈعلی صداقت ˈ عصر روز شنبه در نشست مشترک با شهردار و اعضای شورای شهر بهشهر که به مناسبت سالروز واقعه هفتم تیر برگزار شد اظهار کرد : هفته گذشته و پس از یک بررسی دقیق دو ماهه ، حدود 50 قهوه خانه ارائه کننده قلیان پلمپ شده و از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری شد .

وی بیان کرد : برای ایجاد آرامش و فراهم کردن فضای مطلوب در محیط شهری، هیچ مماشاتی با متخلفان انجام نخواهد شد و اجرای این طرح تا زمان جمع آوری کامل این قلیان سراها ادامه خواهد داشت .

دادستان عمومی بهشهر افزود : در حال حاضر بجز قهوه خانه ، در برخی از اماکن تجاری بهشهر نیز قلیان به مشتریان عرضه می شود که در حال بررسی و شناسایی متخلفین هستیم و در زمان مقرر برخورد با این افراد نیز صورت خواهد گرفت .

صداقت ادامه داد : یکی دیگر از مشکلات بهشهر، وجود حاشیه نشینی و تبعات منفی حاصل از ناهنجاری اجتماعی است که باید تلاش کرد با برنامه ریزی مناسب، از گسترش تبعات منفی آن جلوگیری کرد .

شهردار بهشهر نیز در این جلسه گفت :اگر چه در بهشهر مشکل عمده ای وجود ندارد که سبب فرصت سازی برای ایجاد اختلال شهری توسط فرصت طلبان شود، اما باید تلاش کنیم مشکلات اندک موجود را به طور کامل از بین ببریم .

ˈحمید آزموده ˈ اظهار کرد : حرکت در مسیر قانون و اجرای کامل آن در جامعه ، اولویت اصلی شهرداری برای نظم بخشیدن به امور شهری است .

وی بیان کرد : یکی از مشکلات فعلی بهشهر ، قانون شکنی عده ای فرصت طلب و ایجاد سد معبر در نقاط گوناگون شهر است که موجب به وجود آمدن اختلال در رفت و آمد شهروندان و وارد شدن خسارت به مغازه داران می شود .

شهردار بهشهر افزود : ساماندهی و رفع مشکلات شهری که در موارد متعددی منجر به ایجاد اختلال در رفت و آمد مردم و خودروها می شود ، نیازمند حمایت بیشتر دستگاه های مرتبط است.ک/2

7331/608

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا