گوناگون

اولین کاروان اردوی جهادی به مناطق محروم هزارجریب نکا اعزام شد

81218880 5791649

ˈنقی پورقربانˈ روز شنبه در حاشیه اعزام کاروان اردوی جهادی به مناطق محروم هزارجریب نکا درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در اولین اعزام کاروان جهادی 15 نفر از خواهران به مدت 12 روز در مناطق محروم فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه امسال اعزام کاروان جهادی به مناطق محروم در 15 گروه 15 نفره و با استعداد 225 نفر از خواهران و برادران برگزار می شود ادامه داد: این اعزام ها شامل 8 کاروان دانشجویی از دانشجویان منطقه و 7 کاروان از شهرستانهای دیگر به مناطق هزارجریب نکا است.

پورقربان گفت: این اردوی جهای با هدف آموزش و توانمندسازی افراد روستا و به منظور رفع محدودیت و رشد فرهنگ و آموزش در مناطق محروم برگزارمی شود.

دبیر اعزام کاروان اردوی جهادی نکا ادامه داد: خواهران بکارگیری شده در این اردوها به بیان احکام، برگزاری کلاسهای آموزشی مختلف شامل نقاشی، خطاطی، صنایع دستی، علوم دینی و قرآنی و کلاسهای کمک درسی پرداخته و برادران نیز در کارهای عمرانی بکارگیری می شوند.

گفتنی است: اردوی کاروان جهادی در سال گذشته در شهرستان نکا شامل 11 کاروان 15 نفره به استعداد 165 نفر بوده است که خوشبختانه در سال جاری با استقبال دانشجویان و گروههای بسیجی مختلف این تعداد افزایش یافته است تا خدمات بهتر و بیشتری به روستاییان مناطق محروم ارائه شود.

به گزارش ایرنا، اردوهای جهادی با رویکرد اجتماع محور در طول تابستان هر سال در مناطق محروم هزارجریب انجام می شود تا در قالب این اردوها روستاییان مناطق محروم از خدمات مناسب عمرانی و آموزشی و فرهنگی بهره مند شوند.ک/3

7332/608

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا