گوناگون

امدادگر شاهرودی پله‌های برج میلاد را با یک پا طی کرد

روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از ثبت رکورد جهانی صعود از پله‌های برج میلاد با یک پا توسط امدادگر این جمعیت برای دومین بار خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه سمنان، جعفر آشوری -امدادگر جمعیت هلال‌احمر شاهرود- با هدف جذب جوانان به جمعیت هلال‌احمر در حرکتی نمادین پله‌های برج میلاد را به صورت تک پا طی کرد.

جعفر آشوری در این برنامه که با حضور داوران کمیته ثبت رکوردهای جهانی برگزار شد، پس از بالا رفتن از 1860 پله در مدت ٣٣ دقیقه و 4 ثانیه موفق شد رکورد تازه‌ای از خود برجای بگذارد.

این امدادگر هلال‌احمر شاهرودی با بیان اینکه بسیار خوشحالم که این رکورد را در لباس یک امدادگر جمعیت هلال‌احمر ثبت می‌کنم، گفت: دوست دارم موفقیتم را تقدیم کودکان بی‌سرپرست کنم.

وی افزود: در کشور ما به دلیل حادثه‌خیزی نیاز است که در هر خانواده یک امدادگر باشد و من قصد داشتم با این حرکت نمادین جوانان بیشتری را جذب این سازمان بشردوستانه کنم.

آشوری در اردیبهشت امسال نیز با انجام حرکات ورزشی با توپ والیبال موفق شد پله‌های برج میلاد تهران را در مدت ٢١ دقیقه و ٢٢ ثانیه طی کند و رکورد جهانی بالارفتن از پله‌های برج میلاد با توپ والیبال را در حالت پنجه زدن بدون توقف، به نام خود ثبت کند.

به گزارش ایسنا، جعفر آشوری متولد ١٣٦٧ و دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پرورش و تولید طیور و پرندگان زینتی است که به صورت حرفه‌ای ورزش والیبال را دنبال می‌کند. این امدادگر شاهرودی پنج سال است که در جمعیت هلال‌احمر فعالیت می‌کند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا