گوناگون

امیدوار به نتیجه گیری مطلوب در لیگ چهاردهم هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، امید نظامی پور یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت تیم گسترش فولاد قبل از آغاز فصل چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: وضعیت تیم بسیار مطلوب و خوب است و همه بازیکنان باانگیزه زیادی در حال آماده شدن برای رقابتهای لیگ برتر هستند.

وی افزود: تیم بسیار خوب و آماده‌ای فصل آینده از گسترش فولاد خواهید دید و حرف‌های زیادی در لیگ برتر برای گفتن خواهیم داشت.

نظامی پور باشاره به شرایط اردوی اماده سازی ترکیه، بیان کرد: با وجود فشار زیادی که روی بازیکنان تیم است همه بازیکنان باانگیزه تمرین می‌کنند و با اردوهایی که گذرانده‌ایم در مورد نقاط ضعف و قوت تیم کارشده و این اردوها نقش بسیار مهمی در آمادگی تیم داشته و امیدوارم با شروع لیگ بازی‌های بسیار خوبی را از تیم گسترش فولاد تبریز شاهد باشیم.

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در ادامه گفت: با شروع لیگ برتر و با بازی مقابل تیم ها قطعاً فشار وارد بر تیم کمتر می‌شود و با گذشت لیگ تیم از نظر تاکنیکی به سطح مطلوبی می‌رسد و بازی‌های خوبی را از گسترش شاهد خواهیم دید.

وی تصریح کرد: با ورود بازیکنان جوان و آینده دار به تیم و با وجود بازیکنان قبلی تیم امیدواریم نتایج بسیار خوبی را نسبت به سال قبل کسب کنیم و مقام شایسته و خوبی را کسب کنیم.

نظامی پور در خصوص اعلام جزییات قرارداد بازیکنان اظهار داشت: شفاف‌سازی قرارداد بازیکنان کار بسیار خوبی است و باشگاه‌ها و بازیکنان بر اساس قانون خاصی عمل می‌کنند ولی با این وجود باشگاه‌های دیگر نیز در اعلام صحیح قرارداد بازیکنان خود باید درست عمل نمایند و شفاف‌سازی کنند تا لیگ پاکی را داشته باشیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا