گوناگون

اولويت استقلال اهواز جام حذفي نيست/موقعيت هاي ما بيشتر از نفت بود

به گزارش خبرنگار مهر، داريوش يزدي شامگاه شنبه پس از شكست تيمش از نفت تهران در جام حذفي در نشست خبري پايان بازي در ورزشگاه تختي اهواز اظهار كرد: تيم نفت تهران امروز در برابر ما بازي قابل قبولي ارائه و ثابت كرد بي جهت جايگاه مناسب فعلي در ليگ برتر را به دست نياورده است.

وي افزود: با اين وجود تيم ما نيز در برابر اين حريف ليگ برتري، كم نياورد و موقعيت هاي مناسبي براي رسيدن به گل به دست آورد كه با بي دقتي مهاجمان و كم تجربگي آنها از دست رفت.

يزدي ادامه داد: اگر روي نقاط ضعف خود كار و آنها را برطرف كنيم بي شك هيچ تيمي نمي تواند به راحتي از ما امتياز بگيرد و اين موضوع را در تمرينات آينده  سرلوحه فعاليتهايمان قرار مي دهيم.

سرمربي تيم استقلال اهواز تصريح كرد: از نظر دستيابي به موقعيت هاي مناسب از نفت تهران برتر بوديم ولي در كل هدف ما موفقيت در جام حذفي نيست بلكه ما به دنبال ارائه بازي هايي مناسب در ليگ دسته اول فوتبال كشور هستيم.

يزدي اضافه كرد: در بازي آينده خود در ليگ دسته اول به مصاف شهرداري اردبيل مي رويم و قصد داريم هر سه امتياز اين بازي را به دست بياوريم تا اين شكست را به دست فراموشي بسپاريم.

وي عنوان كرد: با ظرفيتي كه در تيم جوان خود مي بينم بي شك تيم ما از اين پس در خانه به هيچ تيمي به راحتي امتياز نمي دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، از مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، امروز شنبه با برگزاری دیدار تیم‌های استقلال اهواز و نفت تهران در اهواز پیگیری شد. در این بازی شاگردان علیرضا منصوریان موفق شدند با نتیجه یک بر صفر از سد استقلال اهواز بگذرند.

تک گل این دیدار حذفی را لئوناردو پادوانی بازیکن خارجی نفت تهران به ثمر رساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا