گوناگون

معاون اموزش و پرورش گلستان بر کیفیت بخشی اموزش در مدارس تاکید کرد

81207506 5771583

ˈابراهیم حاجیلریˈ روز پنجشنبه در جلسه مدیران مدارس نمونه دولتی متوسطه دوره دوم استان گلستان در گنبدکاووس افزود: اولویت و سیاست های سال تحصیلی آتی تاکید بر کیفیت بخشی تمامی فعالیت ها و برنامه های اموزشی مدارس استان می باشد به همین خاطر اولیای مدارس باید به این توجه خاص داشته باشند.

وی گفت: در راستای کیفیت بخشی آموزش و اجرای کلاس های فوق برنامه مدیران باید برنامه ریزی مدون و صحیحی داشته باشند تا بتوانند پاسخگوی نیاز دانش آموزان و والدین مدارس بخصوص در مدارس خاص باشند.

حاجیلری با بیان اینکه برای دستیابی به این مهم دو کار باید در سرلوحه فعالیت های مدیران قرار گیرد، افزود: واقعیت های موجود در مدارس برای اولیاء تبیین و تشریح شود و سپس شرایط موجود نیز برای مربیان و دبیران توجیه و تفسیر شود تا آنان نیز بتوانند با توجه به شرایط خاص این مدارس برنامه ریزی های لازم را صورت و فعالیت خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

معاون اموزش متوسطه اداره کل اموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه مدارس نمونه دولتی جزء مدارس شاخص می باشند باید در تمام زمینه های آموزشی و پرورشی نمونه و الگوی کاملی برای سایر مدارس باشد.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز در این جلسه با تأکید بر حساسیت کار با دانش آموزان نمونه تأکید کرد: کار با دانش آموزان با استعداد دقت نظر بالایی می طلبد و در این زمینه نقش مدیران این مدارس از اهمیت بالایی برخوردار است.

ˈعلی رضا حسین زاده ˈ افزود: مهمترین وظیفه مدیران آموزشی هدایت جریان آموزش و یادگیری به ویژه تسهیل جریان رشد و پرورش دانش آموزان است مدیران مدارس اگر برنامه هایشان را با روشن بینی اجرا نمایند و هدف های خود را بصورت قابل فهم و عملی طرح نمایند می توانند بازده آموزشی مدارس را بهبود بخشند .

در این جلسه که 27 نفر از مدیران مدارس نمونه شهرستان های استان گلستان حضور داشتند هر یک از آنان دیدگاه ها و پیشنهادهای خود پیرامون موضوعات مطروحه بیان کردند.

/622/

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا