گوناگون

ايتاليا با 9تغيير به ديدار لوکزامبورگ مي‌رود

 اين تغييرات در آستانه آخرين ديدار تدارکاتي تيم ايتاليا در مقابل لوکزامبورگ قبل از برگزاري رقابت هاي جام جهاني 2014 برزيل انجام شده است.

ماريو بالوتلي مهاجم تيم ميلان که به سبب مصدوميت ران به حاشيه رانده شده بود در ديدار مقابل لوکزامبورگ در روز چهارشنبه در پروجا در نوک خط حمله تيم ايتاليا قرار خواهد گرفت . با اين حال، تنها دو هافبک کلوديو مارکيزيو از يوونتوس و مارکو وراتي از پاري سن ژرمن از 11 بازيکني که در بازي مقابل ايرلند به ميدان رفته بودند دست نخورده باقي مانده اند.

جيان لوئيجي بوفون دروازه بان تيم يوونتوس که تلاش مي کند شمار بازي هاي ملي خود را به 140 برساند در ديدار مقابل لوکزامبورگ جاي خود را به سالواتوره سيريگو خواهد داد در حالي که ايگناسيو و ماتيا دي چيگليو از تيم ميلان به جاي آندره آ بارزاگلي و جورجيو کيه ليني از تيم يوونتوس در جناحين بازي خواهند کرد.

روز سه شنبه کادر پزشکي تيم ايتاليا درباره آمادگي بارزاگلي ابراز شک و ترديد کرد.

دنيله ده رسي از تيم رم و وراتي هافبک پي اس جي نيز به جاي آندره آ پيرلو از تيم يوونتوس و آنتونيو کاندروا از تيم لاتزيو در ترکيب تيم ايتاليا قرار خواهند گرفت.

پراندلي درباره وضعيت بالوتلي گفت:« او کمي خسته است اما دليل آن تنها به سبب تمرينات سخت و فشرده است. به غير از اين موضوع ، شرايط او خوب است.»

همچنين پيش بيني مي شود چيرو ايموبيله که با 22 گل گلزن برتر سري آ در اين فصل شد در ديدار مقابل لوکزامبورگ نيمکت نشين شود زيرا در بازي مقابل جمهوري ايرلند عملکرد چشمگيري از خود ارائه نداد.

در همين حال پراندلي درباره علت حذف جوزپه روسي از تيم ايتاليا گفت:« چندين بار به خود او اعلام کردم که او در ترکيب تيم من جاي نخواهد داشت. قبل از بازي مقابل ايرلند اعلام کرد او از نظرجسماني در شرايط خوبي به سر مي برد اما من بيش از اين ها از او انتظار دارم. من خواهان مهاجمي با عملکرد بالا هستم اما اين موضوع را در او مشاهده نکردم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا