گوناگون

بازدید وزیر کشور از پروژه پل تا پل در ساری

 به گزارش خبرنگار مهر، رحماني فضلي وزير كشور و تني چند از معاونان وي همراه با معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران بعد از ظهر پنجشنبه از منطقه گردشگري تجن بازديد كردند.

رحمانی فضلی، با تقدير از شهردار ساري به خاطر احداث پروژه اي كه وي آن را به عنوان يك گام بلند در راستاي شكوفايي استان توصيف كرد گفت: آنچه موجب رشد و تعالي يك جامعه مي شود اعتماد و حمايت مردم از مسئولان است و اين پروژه خود به تنهايي نشان مي دهد چه پيوند عميقي ميان مردم اين شهر و مسئولان آن و بخصوص شهردار پرتلاش و زحمتكش ساري وجود دارد.

وي در ادامه با دعوت از مردم براي كوشش در حفظ و نگهداري چنين اماكني گفت: با توجه به اينكه اينگونه پروژه ها با هزينه مردم احداث مي شود انتظار مي رود مردم در نگهداري از اموال خود كوشش بيشتري بعمل آورند.

مهدي عبوري شهردار ساری نیز به چگونگي طراحي و اجراي اين پروژه طي 100 روز اشاره كرد و گفت: در اين مدت خادمان مردم در شهرداري ساري طي سه شيفت كوشيدند تا منطقه اي را ايجاد كنند كه ساري و مازندران را به قطب گردشگري شمال تبديل كند.

وی با تقدير از حمايتهاي بي دريغ اعضاي شوراي شهر و مردم ساري از شهرداري مركز استان به بيان چگونگي احداث فاز دوم اين پروژه پرداخت و افزود: اميدواريم در سايه اين پروژه بزرگ گامهايي در پيوند با توسعه و تبليغ و ترويج فرهنگ بومي و ايجاد بازار شغل برداريم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا