گوناگون

بازي سختي در برابر فولاد نوين داشتيم

به گزارش خبرنگار مهر، جواد زرينچه امشب پس از پيروزي تيمش در برابر فولاد نوين اهواز در رقابت هاي جام حذفي و نشست خبري پايان بازي در ورزشگاه الغدير اهواز اظهار كرد: هميشه رقابت هاي جام حذفي، بازي هاي سختي بوده و ما انتظار چنين بازي را داشتيم زيرا يكي دو بار در چنين مراحلي حذف شده بوديم.

وي افزود: تيم فولاد نوين خوزستان ساماندهي خوبي در اين بازي داشت و بازيكنان جوان و جوياي نامي را در اختيار داشت و انگيزه بالاي آنها باعث شد نتوانيم در نيمه اول به خوبي در زمين كار كنيم.

زرينچه عنوان كرد: تيم ما مي توانست در 90 دقيقه بازي را به سود خود تمام كند ولي در نهايت خوشحال هستيم كه در وقت اضافه موفق شديم به اين مهم دست پيدا كنيم.

وي عنوان كرد: تيم هايي نظير فولاد، سپاهان و صبا در اين مرحله از رقابت ها حذف شده بودند و همين امر نشان مي دهد كه رقابت هاي جام حذفي را نبايد دست كم گرفت. ما مي توانيم با انجام پنج بازي و كسب نتايج مطلوب به راحتي به جام باشگاه هاي آسيا صعود كنينم به همين دليل اين بازي از حساسيت بالايي براي ما برخوردار است.

مربي تيم استقلال تهران تصريح كرد: بازيكنان فولاد نوين به دليل انگيزه بالايي كه برابر ما داشتند در زمين خوب ظاهر شدند و در خيلي از مواقع راه نفوذ ما را بستند.

زرينچه گفت: متاسفانه از ابتداي آغاز فصل جديد فوتبال تاكنون تيم كاملي را در اختيار نداشتيم به همين دليل نتوانستيم آن كيفيتي كه مدنظر ماست را در اين بازي ارائه كنيم.

وي اظهار كرد: همان اندازه كه در رقابت هاي ليگ برتر براي ما حساسيت وجود دارد، در جام حذفي نيز تمام تلاش خود را مي كنيم تا همچنان يكي از مدعيان كسب عنوان قهرماني باشيم.

به گزارش خبرنگار مهر، امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال در کنفرانس مطبوعاتي بعد از بازي استقلال ـ فولاد حضور پيدا نکرد و به جاي وي، جواد زرینچه پاسخگوی سئوالات خبرنگاران حاضر در ورزشگاه شد.

شنبه شب در ورزشگاه الغدير اهواز، تیمهای فوتبال فولاد نوین و استقلال تهران در آخرین بازی مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفي باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان 90 دقیقه با تساوی خاتمه یافت اما در وقت اضافه دوم شاگردان امیر قلعه نویی که به سد محکمی رسیده بودند موفق شدند به گل برتری دست پیدا کنند و راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا