گوناگون

بانکها سرمایه در گردش واحدهای مشکل دار اردبیل را تامین کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مجید خدابخش عصر سه شنبه در جلسه بررسي آخرين وضعيت واحدهاي توليدي و صنعتي استان اضافه کرد: تامين سرمايه در گردش از سوي بانك هاي عامل براي ادامه فعاليت واحدهاي توليدي و صنعتي ضروري بوده و باید در این زمینه شاهد تعاملات مثبتی باشیم.

وی تصریح کرد: در تلاش هستيم مشكلات واحدهاي توليدي را با توجه به اختيارات قانوني برطرف كنيم و براي خارج شدن از تنگناهاي اقتصادي توليد باید به سرمايه گذاري هاي بخش خصوصي توجه ويژه شود .

استاندار اردبیل رفع مشكلات واحدهاي توليدي را منتج به توسعه و پويايي اقتصادي استان دانست و افزود: براي رفع تنگناها و مشكلات واحدهاي توليدي و صنعتي در استان بايد تمامي دستگاه هاي اجرايي مرتبط و بانك هاي عامل همكاري جدي داشته باشند.

وي با اشاره به بررسي مسايل و مشكلات 10 واحد توليدي و صنعتي بزرگ استان طی روزهای اخیر ادامه داد: اين واحدها در زمينه تولید انواع ام دي اف، ماء الشعير و آب معدني، شيرآلات بهداشتي، روغن پايه، عايق هاي ساختمانی، فرآوري پرليت، روكش ملامينه، اتوبوس سازي، ميلگرد و نبشي و همچنين صنايع غذايي فعاليت مي كنند.

خدابخش با بیان اینکه اكثر اين واحدهاي توليدي و صنعتي در زمينه نقدينگي و سرمايه در گردش و تامين آب، برق و گاز، تغيير كاربري زمين، صدور سند و محيط زيست مشكل دارند، از دستگاه ها و بانك هاي عامل خواست براي رفع موانع و تنگناهاي اين واحدهاي توليدي و صنعتي همكاري کنند.

وي حمايت از سرمايه گذاران و واحدهاي توليدي را در راستای رونق و توسعه اقتصادي استان برشمرد و عنوان كرد: توسعه همه جانبه اين استان بی شک با حضور سرمايه گذاران و فعالان بخش خصوصي ممكن شده و لازم است در اين راستا از تمام  ظرفيت های وجود بهره بگیریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا