گوناگون

بدون تردید در پشت پرده جنایات داعش دست حمایت جریان استکبار نمایان است

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هیئات مذهبی كشور در خصوص حمله گروه موسوم به داعش به شهر موصل عراق و کشتار بیرحمانه مردم بیگناه بیانیه ای صادر کردند که متن آن به شرح زیر است:

وَمِنَ النَّاسِ مَنْ يُعْجِبُكَ قَوْلُهُ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَيُشْهِدُ اللَّهَ عَلَىٰ مَا فِي قَلْبِهِ وَهُوَ أَلَدُّ الْخِصَامِ﴿۲۰۴﴾ وَإِذَا تَوَلَّىٰ سَعَىٰ فِي الْأَرْضِ لِيُفْسِدَ فِيهَا وَيُهْلِكَ الْحَرْثَ وَالنَّسْلَ ۗ وَاللَّهُ لَا يُحِبُّ الْفَسَادَ ه ﴿۲۰۵﴾وَإِذَا قِيلَ لَهُ اتَّقِ اللَّهَ أَخَذَتْهُ الْعِزَّةُ بِالْإِثْمِ ۚ فَحَسْبُهُ جَهَنَّمُ ۚ وَلَبِئْسَ الْمِهَادُ﴿۲۰۶﴾

واز ميان مردم كسي است كه در زندگي اين دنيا سخنش تورا به تعجب وا مي دارد وخداوند را بر آنچه در دل مي دارند گواه مي گيرد در حال انكه او سخت ترين دشمنان است وچون بر گردد ( يا به رياست مي رسد) كوشش مي كند كه در زمين فساد كند ونسل را نابود سازد وخدا تباهكاران را دوست ندارد واز ميان مردم كسي است كه جان خود را براي طلب خشنودي خدا مي فروشد وخدا نسبت به اين بندگان مهربان است.

فاجعه اسفبار حمله گروه  تروريسي داعش و سکوت مرگ بار و معنی دار سازمان ملل و سازمان حقوق بشر که همواره شاهد سکوت آنان در کشتار مسلمانان کشورهای اسلامی نظیر فلسطین و بحرین و ديگر ملل اسلامي بوده ایم، باعث گسترده شدن این نسل کشی و قتل عام ظالمانه شده است. بی شک و بدون تردید در پشت پرده این جنایات دست حمایت جریان استکبار و ایادی و نوکران سر سپرده آنها درعرضي از كشور ما و سازمان های بین المللی پیش زمینه این خون ریزی ها را فراهم کرده است در  استمرار سياست اسلام‌ستيزي غرب، جامعه بين‌الملل بار ديگر شاهد يك جنايت هولناك و كشتار دسته‌جمعي مردم بیگناه در كشور عراق مي‌باشد. عليرغم همه ادعاهاي حقوق بشري جهان معاصر كه توسط برخي از كشورهاي غربي با بوق و كرنا مطرح مي‌شود، هم‌اكنون در شهر موصل عراق، يكي از خشونت‌بارترين فرازهاي تاريخ معاصر در حال وقوع است که با كمال تاسف کمتر صدايي از جانب مدعيان دروغين حقوق بشري به گوش نمي‌رسد.

بي‌ترديد یکی از اهداف اين كشتارها، از بین بردن اسلام ناب محمدی و روی کار آمدن اسلامی دروغین که توسط این گروه هاي  خونخوار تروريستي در حال ترویج است می باشد؛ چه آنكه امروزه آوازه اسلام، كشورهاي مختلف جهان را فرا گرفته و امواج خروشان بيداري اسلامي، صحنه خاورميانه و شمال آفريقا را دگرگون ساخته است، از اين رو قدرت‌هاي سلطه طلب استكباري مي‌كوشند با پرورش تروريست و تحريك عناصر تندروي كشورها، به سركوب و نابودي اسلام واقعی بپردازند.

به راستي در دنيايي كه فرياد حقوق بشر و آزادي بيان، گوش‌ها را كر كرده، اين گونه ظلم و ستیز و مبارزه با آزادي ديني با بی توجهی رسانه های جهانی چه توجيهي دارد؟! گناه مسلماناني كه مي‌خواهند صرفا به اعمال ديني خود بپردازند، چيست؟! و نيز آيا وقت آن نيست كه مجامع بين‌المللي و در رأس آن شوراي امنيت سازمان ملل متحد با اين حوادث اسفناك مقابله كنند.
امروز فاجعه داعش نه تنها مساله جهان اسلام، بلکه مساله تمامی ملتها، اقوام و طوایفِ بیدار، حق جو و عدالت طلب دنیای امروز است. در طول تاریخ بشریت فرجام چنین فجایا و جنایات هولناکی جز افولِ ملت ها و عقب افتادگی بشر از سیر تکاملی خود نبوده و از سوی دیگر جز تباهی و نکبت برای گروه های یاغی و زورگو نبوده است؟!

شوراي هيئات مذهبی كشور ضمن محكوميت شديد این گونه رفتارها، از سازمان کنفرانس اسلامی و تمامی نهاد های بین المللی مي خواهد در اقدامي عاجل ، جدی و قاطعانه به این نوع برخورها پايان دهند هيئات مذهبي با ولي امر زمان حضرت ايه الله خامنه اي تچديد بيئت مي كنند كه در راه دفاع از فرهنگ عاشوراي اهل البيت عليهم السلام وجان وعزت مسلمانان آمادگي فداكاري وجانثاري دارند.

مسلمانان جهان بدانند همانطور که رهبر مسلمین جهان، مقام معظم رهبري مدظله العالي فرمودند: «دل استکبار جهانی، با اسلام انقلابی و اسلام به پا خاسته عزت طلب صاف نخواهد شد. مسلمان تا مسلمان است، در چشم آنها مغبوض و مورد کینه است» و خداوند مسلمانان را در قرآن وعده داده است که « إِن الله علی نَصرِهم لقدیر » پس آگاه باشید بدون تردید پیروزی از آن مسلمانان حق جو و حق طلب خواهد بود نه مسلمان نماهایی که از مکاتب آمریکایی وصهیونیستی الگو میگیرند و البته همانند سراب محو و نابود خواهند شد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا