گوناگون

برخی محورهای روستایی مازندران مسدود شد/ مرگ دوکارگر بر اثر ریزش دیوار

رستم زرودی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بارش باران در مرکز استان فروکش کرده است، یادآور شد: این بارشها سبب آبگرفتگی معابر و خیابانهای شهری نیز شده است.

وی همچنین از مرگ دو کارگر در ساری خبر دادو گفت: مرگ این افراد ناشی از بارش شدید و آبگرفتگی نبوده است و سه کارگر مشغول پاکسازی جوی آب کنار دیوار کارگاه آلومینیوم سازی بودند که بر اثر بی دقتی و خالی کردن زیر دیوار، دیوار ریزش کرده و موجب مرگ آنها شده است.

زرودی میزان بارندگی ساری را 41.2 میلی متر بیان کرد و گفت: در ایستگاه دشت ناز ساری 56 میلی متر و بندر امیرآباد 9.7 میلی متر باران گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیشترین میزان بارندگی را به مقدار 96 میلی متر در گلوگاه بیان کرد و گفت: بر اثر این حادثه راه روستایی یک روستا در سوادکوه بسته شد که نیروهای امدادی مشغول بازگشایی آن هستند.

زرودی یادآور شد: همچنین در بخش لفور نیز راه روستایی یک روستا مسدود شد و در شهرستان بابل نیز دو محور روستایی مسدود اعلام شده است.

وی افزود: در ساری نیز روستای بند افروز در محاصره آب قرار گرفته است که برای بازگشایی مسیر و امدادرسانی، نیرو اعزام شده است.

وی به آبگرفتگی در بهشهر اشاره کرد و گفت: هر چند میزان بارندگی در این شهرستان زیاد نبود ولی برخی اهالی از اینکه در بالادست، سد و رسوب گیر احداث نشده است، گلایه مند بوده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا