گوناگون

عیادت مقامات ومسئولان از آیت الله مهدوی‌کنی/ اظهارات رئیس جمهور پس از عیادت 

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری در ساعت 15 چهارشنبه 14خرداد 93 و پس از شرکت در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام امت  و پس از بازگشت به منزل دچار حمله قلبی و به بیمارستان بهمن منتقل شد . 

وی در حال حاضر در بخش ICU این بیمارستان در حالت کما بستری است. 

عصر امروز حسن روحانی رئیس جمهور با حضور در این بیمارستان از آیت الله مهدوی کنی عیادت کرد و در صحبت با پزشکان معالج در جریان وضعیت جسمانی و روند درمان وی قرار گرفت. 

روحانی پس از عیادت به خبرنگاران گفت: آیت الله مهدوی کنی از چهره های بنام انقلابی، فرهنگی، علمی و دینی است و در کشور از حمایت همه روحانیت و مردم برخوردارند.

امیر عطاالله صالحی فرمانده کل ارتش نیز ساعاتی پیش از آیت الله مهدوی کنی عیادت کرد. 

همچنین محمد باقر قالیباف شهردار تهران و محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور بر بالین رئیس مجلس خبرگان رهبری حضور یافتند. 

شریعتمداری در جمع خبرنگاران از تغییرات مثبت وضعیت جسمانی آیت الله مهدوی کنی نسبت به زمان ورود به بیمارستان خبر داد.

حمید رضا مقدم فر معاون فرهنگی سپاه همچنین سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر چهره های حضور یافته در بیمارستان بهمن برای عیادت از آیت الله مهدوی کنی بودند. 

جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق نیز در راهروهای بیمارستان جویای حال این روحانی برجسته انقلاب که ریاست این دانشگاه را بر عهده دارد ، هستند. 

آیت الله مهدوی کنی متولد ۱۳۱۰ بوده و دبیرکلی جامعه روحانیت مبارز، ریاست مجلس خبرگان رهبری و ریاست عالی مجتمع مروی و دانشگاه امام صادق از جمله مسئولیت های کنونی وی است. 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا