گوناگون

برنامه های هفته جوان اداره ورزش و جوانان گچساران اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل حسینی بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و گرامیداشت روز جوان فراخوان عمومی تشکیل موسسات مردم نهاد جوانان در هفته جوان داده خواهد شد.

حسینی اظهارداشت: در هفته جوان چند نشست تخصصی درزمینه جوانان باحضور صاحبنظران ومسئولان ادارات مرتبط با امور جوانان برنامه ریزی شده است.

وی همچنین دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان به همراه جوانان را از دیگر برنامه های هفته جوان عنوان کرد و افزود: تجدید پیمان با شهدا یکی از مهمترین برنامه های امورجوانان در این هفته خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران بیان کرد: دیدار با جوانان برتر و همچنین جوانان ورزشکار ضایعه نخاعی شهرستان از دیگر برنامه های این اداره در هفته گرامیداشت مقام جوان است.

حسینی توجه به جوانان را جزء وظایف اصلی همه ارگان های مرتبط با این قشر دانست و تاکید کرد: موانع اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان تنها با کمک همه نهادهای مرتبط با امور جوانان برطرف خواهد شد.

وی هفته جوان را فرصتی برای یادآوری رشادت های حضرت علی اکبر(ع) دانست و تاکید کرد: جوانان امروز با الگو قراردان آن حضرت در همه رویدادهای زندگی موفق خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا