گوناگون

بروتو: ايتاليا مقابل ايران زير صفر بود

 بروتو در نشست پس از ديدار ايران و ايتاليا اظهار داشت: به ايران تبريک مي‌گويم. صحبت خاصي ندارم و از مردم ايتاليا عذرخواهي مي کنم. برخي بازيکنان وجهه واقعي ايتاليا را فراموش کردند و نمي دانستند براي چه تيمي بازي مي کنند. از تمام تماشاگران عذرخواهي مي کنم چون تيم نمايش خوبي نداشت.

وي در مورد عدم حضور زايتسف تصريح کرد: زايتسف يک بازيکن است و يک تيم محسوب نمي شود. تاسف نمي خورم که چرا نيامده است و فکر نمي کنم کار اشتباهي کرده باشم.

سرمربي ايتاليا در مورد اينکه اين چند درصد قدرت تيمش بوده خاطرنشان کرد: زير صفر بود!

وي در مورد اينکه چرا به داور به اين اندازه اعتراض مي‌کرد گفت: به داور اعتراضي نداشتم بلکه به نحوه استفاده از ويديو چک معترض بودم چون وقفه زيادي در بازي مي انداخت اما اين بهانه براي باخت تيممان نيست.

بروتو در مورد اينکه آيا در مجموع ويديو چک را قبول دارد يا خير گفت: به اين شکل موافق نيستم چون فلسفه فدراسيون جهاني اين بوده که به بازي ها سرعت ببخشد.

سرمربي ايتاليا در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبني بر اينکه چرا برخي بازيکنان ايتاليا در مورد عدم حضور بانوان در سالن صحبت کرده اند تصريح کرد: تمام صحبت اين بود فلسفه ورزش هيجان مثبت به مردم باشد. نظري در مورد اين موضوع ندارم. من در آن کليپ صحبتي کردم که هنوز بر آن پايبند هستم و ورزش موضوع جهاني است و بايد براي همه در دسترس باشد.

بروتو افزود: اين همان تيمي است که در لهستان 3 بر 2 به لهستان باخت و فکر مي‌کنم بازيکنان آمادگي خود را حفظ مي‌کنند اما امشب در حد و انتظار من نبودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا