گوناگون

کواچ: ايتاليا خوب بازي کرد

  کواچ در نشست مطبوعاتي پس از ديدار ايران و ايتاليا در مورد اينکه تيم حريف با بازيکنان ذخيره خود آمده بود عنوان کرد: به همه هواداران و بازيکنانم تبريک مي‌گويم. نمي‌دانم چرا اين سوال را مي پرسيد که ايتاليا با تيم دوم خود آمده بود. آنها خوب بازي کردند. خوشبختانه سرويس هاي ما خوب شده بود و نمي توانستند دريافت کنند خوب بازي کرديم و اميدورم اين هماهنگي را حفظ کنيم و در بازي هاي آينده ادامه دهيم.

وي افزود: من قبل از بازي کاملا نگران بودم که چه نتيجه اي مي‌خواهد حاصل شود سعي کرديم هر چه در توان داريم به نمايش بگذاريم که خوشبختانه اين اتفاق افتاد.

سرمربي تيم ملي واليبال ايران در خصوص تفاوت بازي ايتاليا در کشورش و تهران گفت:‌ نگاه نمي کنم که در گذشته چه اتفاقي افتاده است اين دو داستان متفاوت است ابتدا مقابل تيم قدرتمندي قرار گرفتيم اما امشب با توجه به تجربيات گذشته توانستيم نتيجه بسيار خوبي کسب کنيم. من هر بازي را به چشم همان بازي نگاه مي کنم.

سرمربي تيم واليبال ايران در مورد شناختش از ليگ ايتاليا چقدر به واليبال ايران کمک کرد تاکيد کرد: طبيعي است که کمک شاياني کرده است بعضي از ايتاليايي‌ها هم در تيم خود من بازي مي‌کردند آناليزي که از آنها داشتم به من کمک کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا