گوناگون

برگزاری جام شهدا با حضور 4 تیم لیگ برتری

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سازمان لیگ با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران مسابقات چهار جانبه‌ای را در ورزشگاه تختی برگزار می‌کند.

این مسابقات باهدف پاسداشت و ادای احترام به مقام شهدای انقلاب اسلامی و شهدای 8 سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

طبق اعلام اولیه تورنمنت جام شهدا قرار است از 30تیر با شرکت چهار تیم استقلالt ملوان، تراکتورسازی و پیکان در ورزشگاه آزادی آغاز شود.

دیدار افتتاحیه فردا 30 تیرماه میان دو تیم استقلال تهران و نفت تهران در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود.

استقلال تهران مدافع خود حفیف عمران‌زاده را به دلیل مصدومیت در ترکیب نخواهد داشت.اما تراکتوری‌ها که امیدوار بودند تاریخ آغاز لیگ چهاردهم به 15مرداد تغییر کند که با رخ ندادن این اتفاق ترجیح دادند تمرینات خود را در تبریز ادامه و در آستانه آغاز دوره جدید لیگ برتر راهی این تورنمنت نشوند و به خواسته‌ سرمربی تراکتورسازی در صورت موافقت سازمان لیگ،‌ تیم امید تراکتورسازی برای این تورنمنت راهی تهران خواهد شد.

تیم نفت تهران که در ابتدا یکی از 4تیم این جام بود انصراف داد و تیم فوتبال ملوان به جای این تیم در این جام حضور و بازی می‌کند.

گفتنی است باشگاه‌ها با بازیکنان رسمی خود که برای لیگ چهاردهم ثبت نام کرده‌اند در مسابقات جام شهدا شرکت می‌کنند و همچنین دیدارهای رده‌بندی و فینال نیز بین برنده‌های این دو مسابقه برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا