گوناگون

بزرگترين مجتمع آموزشي كشور در خرم آباد تا پایان امسال تکمیل می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسين اسدي پور ظهر یکشنبه در جلسه شوراي اداري شهرستان خرم آباد در سالن جلسات فرمانداري اين شهرستان با بيان اينكه بزرگترين مجتمع آموزشي كشور تا پايان سال جاري در خرم آباد تكميل و به بهره برداري مي رسد گفت: اين مجتمع آموزشي با شش هزار متر مربع مساحت بزرگترين مجتمع آموزشي كشور بوده که ساخت آن نمايش فني از ظرفيت هاي موجود در استان محسوب مي شود.

وي همچنين از اجراي طرح هجرت با همكاري سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: اين طرح تابستان امسال با همكاري آموزش و پرورش با تامين اقلام و همچنين نيروي انساني مورد نياز به منظور تجهيز مدارس استان برگزار مي شود.

اسدي پور در ادامه با بيان اينكه اعتبارات و بودجه هاي استاني پاسخگوي نياز استان برای تجهيز و نوسازي مدارس نیست، اظهار داشت: ما در بعضي موارد حتي در بحث انشعابات مدارس نيز دچار مشكل هستيم و با اين اعتبارات اندک بخشي از نيازهاي ما توسط خيرين مدرسه ساز تامين مي شود.

وي ادامه داد: بخشداران استان و شهرستان نيز مي توانند با دعوت از خيرين داخل و خارج استان بخشي از نيازهاي مناطق محروم را توسط خيريني كه تمایل به فعاليت در اين مناطق دارند تامين كنند.

اسدي پور اضافه كرد: در همين راستا در طول سال جاري پنج جشنواره خیرین مدرسه ساز را در مناطق محروم استان برگزار مي كنيم.

مدير كل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان لرستان از خيرين به عنوان نماد فرهنگي و اجتماعي جامعه ياد كرد و گفت: در حال حاضر خيريني در استان وجود دارند كه 2.5 ميليارد هزينه شخصي را صرف بهسازي و بازسازي مدارس فرسوده در استان كرده اند.

وی با بیان اینکه بسياري از پل ها و پروژه هاي عمراني در استان و شهرستان به نام خيرين ثبت شده است، یادآور شد: مسئولان بايد حمايت و تكريم از اين خيرين را در دستور كار قرار دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا