گوناگون

بهره‌برداری از 9 طرح جهاد کشاورزی در آبیک آغاز شد

2334749 893به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به مناسبت هفته جهاد کشاورزی بهره‌برداری از 9 طرح عمرانی و تولیدی جهاد کشاورزی ظهر امروز در شهرستان آبیک آغاز شد.

برای اجرای این پروژه‌ها که شامل سه طرح آب و خاک، دو طرح شیلات و چهار طرح امور دام است؛ افزون بر 75 میلیارد و 290 میلیون ریال هزینه شده است.

با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال 116 نفر در منطقه فراهم شد.

همچنین امروز طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از 15 نفر از کشاورزان و تولید کنندگان برتر شهرستان آبیک تجلیل شد.

در این مراسم که رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، فرماندار شهرستان آبیک، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، تولید کنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی حضور داشتند، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به 27 خرداد سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی (ره) گفت: جهاد کشاورزی با هدف تامین و امنیت غذایی کشور همواره به دنبال توسعه بخش کشاورزی در حوزه اقتصادی بوده است.

محمدرضا صفری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) امسال را به عنوان اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی نامگذاری کردند تلاش بر این است تا برنامه‌ها در این مسیر هدایت و اجرایی شود بنابر این حضور مردم در عرصه اقتصاد و فرهنگ باید جهادی باشد.

وی حرکت جهادگونه و تفکر روشن مسئولان و کارشناسان بخش کشاورزی و حضور کشاورزان فهیم و با تجربه را در حرکت به سمت کشاورزی نوین موثر دانست.

انتهای پیام/م

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا