Mihanpostگوناگون

بوبو با آفتاب گردون به رادیو دانش می آید/ « به رنگ نرگس به بوی یاس » در رادیو اینترنتی ایرانصدا

به گزارش خبرگزاری مهر، بوبو شخصیت اصلی این برنامه، موجود خیالی است که از شبنم گل آفتابگردان آمده. در سرزمین بوبو هر موجودی برای رشد کردن نیاز به کسب علم و دانش دارد که در این برنامه برای افزایش علم و دانش بوبو از کتاب علوم دوم دبستان به بعد، استفاده می شود.

این برنامه به تهیه کنندگی الهه بیات و بهناز بزرگمهر بروی آنتن خواهد رفت. هر روز در این برنامه چند کودک نیز حضور دارند.

علاقمندان برای حضور در برنامه آفتاب گردون می توانند برای ثبت نام به وبلاگ این برنامه در سایت رادیو دانش مراجعه کنند. رادیو دانش در تهران روی موج اف ام ردیف ۵/۹۱ مگاهرتز و در البرز ۳/۹۱ مگاهرتز و با گیرنده دیجیتال (ست تاپ باکس) در سراسر کشور قابل دریافت است.

«به رنگ نرگس به بوی یاس» نام برنامه ای است به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) که بمدت ۳۰ دقیقه در رادیو ایرانصدا تولید شده و پخش خواهد شد.

دکتر آگاهی میهمان این برنامه از نقش زنان در ایام غیبت حضرت مهدی (عج) و ویژگیهای انسان منتظر در عصر غیب سخن گفته و همچنین حمیدرضا برقعی شاعر اهل بیت علیهم السلام نیز در برنامه حضور خواهند داشت. در برنامه « به رنگ نرگس به بوی یاس » ارتباط تلفنی برقرار شده با دفتر حوزه علمیه اصفهان تا در خصوص نرم افزار مهدویت برای شنوندگان توضیحاتی داده شود.

علاقمندان می توانند این برنامه را روز پنج شنبه ۲۲ خردادماه در رادیو اینترنتی ایرانصدا به نشانی www.iranseda.ir   شنیده و یا دانلود نمایند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا