Mihanpostگوناگون

کارهای خوب بنیاد شعر و ادبیات داستانی ادامه می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید بنیاد شعر و ادبیات داستانی صبح امروز چهارشنبه ۲۱ خرداد با حضور سیدعباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات امنای این بنیاد و همچنین جمعی از اعضای هیات امنا در محل بنیاد شعر و ادبیات داستانی در تهران برگزار شد.

مهدی قزلی مدیرعامل جدید بنیاد شعر و ادبیات داستانی در سخنان کوتاهی در این برنامه گفت: حکایت من حکایت آن بنده خدایی است که از پشت بام افتاد و آمدند از او پرسیدند که چه اتفاقی افتاده است؟ گفت من هم خودم تازه رسیده ام و خیلی خبر ندارم!

وی افزود: من با بنیاد ادبیات داستانی که الان نام آن به بنیاد شعر و ادبیات داستانی تغییر یافته است، تقریبا از ابتدای حضور آقای حسنی (مدیرعامل سابق) آشنا بودم و این همزمان بود با بیرون آمدن من از «همشهری داستان» و الان خوشحالم که این سختی ها سپری شده و سختی ها را آقای حسنی تحمل کرده و خوشی آن را ما می کشیم!

مدیرعامل جدید بنیاد شعر و ادبیات داستانی سپس ادامه داد: حتما کارهای خوب بنیاد را که به راهبری آقای حسنی انجام شده، ادامه می دهیم و فکر می کنم که کسی نباید نگران این موضوع باشد. انشاءالله نقش حمایتی این بنیاد را با اهل ادب و با کمک هیات امنای بنیاد که انصافا هیات امنای قدیمی است، پیگیری خواهم کرد البته با کمک رسانه ها.

قزلی همچنین در این برنامه به خبرنگاران گفت: کلیت برنامه‌هایم برای بنیاد در ذهنم هست و من از خبرنگاران می‌خواهم که ضمن اینکه به من کمک کنند که آرامش به فضای حوزه شعر و ادبیات و شعرا و ادبیات برمی‌گردد، یکی دو هفته هم صبر کنند تا در یک نشست خبری، این برنامه‌ها را اعلام کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا