گوناگون

بیانیه اتحادیه جهانی زنان مسلمان در محکومیت جنایات«بوکوحرام»/ اکثر گروگانها مسیحی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، در این بیانیه آمده است: درطول تاریخ بشر، سلطه گران همواره کسانی را اجیر و گروه هایی را تربیت کرده اند تا مجری نقشه های شیطانی و شوم آنان علیه جوامع انسانی باشند. درعصر ما سرویس های اطلاعاتی استکبار غرب با استفاده از دلارهای نفتی متحدان خود و در پیوند با گروههای مرتجع و تکفیری به ایجاد رعب و وحشت و کشتار مردم بی گناه به ویژه در کشورهای اسلامی می پردازند. در یک دهه گذشته نام های طالبان و القاعده و در سالهای اخیر داعش والنصره و بوکوحرام مصادیق بارز تروریزم و مجریان خشونت و اقدامات غیرانسانی در بین جوامع اسلامی شده اند.

در ادامه بیانیه اتحادیه جهانی زنان مسلمان تصریح شده است: حرکت وحشیانه گروه تروریستی«بوکوحرام» در حمله به مدرسه ای در نیجریه و گروگانگیری حدود 200 دختر دانش آموز که اکثراً مسیحی بودند تحت پوشش اقدام انقلابی برای جلوگیری از آموزه های غربی! ترفند تبلیغی اتاق های فکر محافل صهیونیستی_غربی برای مخدوش جلوه دادن چهره نورانی اسلام است. کشتار بی رحمانه صدها هزار نفر از مردم بی گناه درافغانستان، عراق و سوریه و دیگر کشورهای منطقه طی سالهای اخیر توسط اشغالگران و در راس آنها امریکا و یا گروههای دست پرورده آنان همانند القاعده، طالبان، داعش و بوکوحرام گوشه هایی از سلسله عملیاتی است که در یک استراتژی چند وجهی از سوی دشمنان اسلام و مسلمین، قلب حقایق اسلامی و ایجاد و گسترش اختلاف در بین مسلمانان را هدف قرار داده اند.

این بیانیه تأکید دارد: اتحادیه زنان جهان اسلام اقدام فریب خوردگان«بوکوحرام» در حمله ناجوانمردانه به زنان و دانش آموزان دختر بی گناه در نیجریه و ضرب و جرح و گروگانگیری آنان را محکوم نموده و محافل غربی و سازمانهای بین المللی را به سکوت معنادار و یا اظهارات صرفاً نمایشی و فریبنده و در عمل حمایتگرانه این تروریست ها متهم می نماید. اتحادیه جهانی زنان مسلمان با توجه به جایگاه ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در مقابله با اقدامات تروریستی در مناطق مختلف جهان و به ویژه در منطقه خاورمیانه، خواستار آن است تا با ترغیب شورای امنیت به تصویب قطعنامه هایی در محکومیت اقدامات گروه های تروریستی اخیر از جمله بوکوحرام، داعش و…. اقدام مجدانه ای را به عمل آورد.

در پایان این بیانیه آمده است: اتحادیه زنان جهان اسلام ضمن ابراز همدردی باخانواده های دانش آموزان نیجریه ای،دولت و ملت نیجریه وظیفه اسلامی خود می داند که این دسیسه های هزار لایه دشمنان اسلام را نزد افکار عمومی جهانیان افشا نموده و جوانان و زنان و مردان غیرتمند مسلمان را به مقابله با این سرسپردگان سفاک و خون آشام فرا بخواند.و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا