گوناگون

سومین اردوی استعدادهای درخشان قرآنی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ضرغام مدیر آموزش سازمان دارالقرآن الکریم اظهار داشت: تابستان سال گذشته سازمان دارالقرآن نخستین اردوی استعدادهای درخشان قرآنی را با حضور 100 نوجوان در اردوگاه شهید حقانی برگزار کرد تا از این طریق فعالان قرآنی خوبی تربیت کند.

وی با بیان اینکه دومین مرحله این اردوها زمستان سال گذشته در مشهد مقدس برگزار شد، اعلام کرد: پس از برگزاری دومین مرحله اردوهای استعدادهای درخشان قرآنی، تکالیفی به نوجوانان داده شد که آنها موظف به انجام آن بودند و مهم‌ترین این تکالیف مربوط به سبک زندگی اسلامی بود زیرا هدف ما از برگزاری این اردوها علاوه بر آموزش‌های اساسی تلاوت قرآن و توجه به سبک زندگی قرآنی است.

ضرغام به برگزاری آزمون سبک زندگی قرآنی که در تاریخ 11 اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شده بود اشاره کرد و افزود: نتایج این آزمون در حال بررسی است و پس از برگزاری آزمون میان‌دوره‌ای، نتایج نهایی برای برگزاری سومین دوره اردوهای استعدادهای درخشان اعلام خواهد شد.

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن با اشاره با بیان اینکه آزمون میان‌دوره پرورش استعدادهای درخشان قرآنی دیروز 29 خرداد‌ماه در سراسر کشور برگزار ‌شد، گفت: در این آزمون ترجمه قرآن و مفاهیم سطح 2 افراد مورد ارزیابی قرار گرفت و آنها باید برای شرکت در مرحله سوم این دوره‌ها علاوه بر انجام تکالیف در آزمون‌های میان‌دوره‌ای حد نصاب لازم را کسب کنند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ برای برگزاری سومین دوره اردوهای استعداد درخشان قرآنی، تصریح کرد: قرار بود این دوره در مردادماه 93 برگزار شود اما طبق برنامه‌ریزی‌ به عمل آمده سومین مرحله این دوره‌ها در نیمه اول شهریورماه سال جاری در اردوگاه شهید حقانی برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا