گوناگون

بیش از 80 قلیان سرا در پارس آباد پلمپ شد

81241527 5830007

سرهنگ الیاس دلیر روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: 72 واحد این قلیان سراها مربوط به پارس آباد و 11 واحد دیگر مربوط به بخش اصلاندوز است که به دستور مقام قضایی منطقه و طی چند روز گذشته توسط ماموران انتظامی این شهرستان پلمپ شدند.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف مقابله با تخلفات و پیشگیری از آسیب های اجتماعی انجام شده است، گفت: این قلیان سراها به علت فعالیت غیر قانونی و عدم توجه به قوانین و ضوابط ابلاغی پلمپ شدند و از فعالیت صنفی مالکان این واحدها نیز جلوگیری به عمل آمد.

فرمانده انتظامی پارس آباد با بیان اینکه این اقدام نه تنها رضایتمندی شهروندان این شهرستان را فراهم کرده، بلکه آنها خواستار ادامه این طرح نیز هستند که در این زمینه پلیس با اقتدار تمام با هر گونه تهدید اجتماعی برخورد کرده و برای تحقق جامعه ای ایمن و سالم از هیچ کوششی فروگذار نمی کند و شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن 110 اطلاع دهند.

سرهنگ دلیر تصریح کرد: عملیات شناسایی قلیان سراهای فاقد مجوز همچنان با هماهنگی مقام های قضایی در دستور کار جدی ماموران انتظامی پارس آباد قرار دارد و این خواست تمام مردم این منطقه از مسئولان ذیربط شهرستانی است.

پارس آبادمغان در 230کیلومتری شمال اردبیل و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

7121/530

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا