گوناگون

بیمارستان بعثت قطب بهداشتی و درمانی کردستان است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن بیگلری ظهر امروز پنج شنبه در جریان بازدید از بیمارستان بعثت سنندج  اظهار داشت: کردستان در بسیاری از شاخص ها از جمله استان های آخر کشور است ولي خوشبختانه در حوزه درمان یکی از استان های توسعه یافته است.

وی ارتقاء حوزه سلامت را در کردستان نویدبخش روزهاي بهتري براي اين حوزه عنوان كرد و افزود: خدمت رسانی مناسب در حوزه درمان می تواند دیگر حوزه ها را تحت تاثیر قرار دهد.

رئیس مجمع نمایندگان مردم كردستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ویترین شبکه بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در هر استان بیمارستان ها است و خوشبختانه امروز بیمارستان بعثت سنندج در جایگاهی معقول و مطلوبي قرار دارد.

بیگلری یادآور شد: انتظار می رود با حمایت خیرین و برنامه ریزی مناسب مرکز رفاهی زنان و مردانی که از شهرستان ها و دیگر استان ها به بیمارستان مراجعه می کنند خدمت رسانی کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر بیمارستان بعثت با زیر ساخت ها و ظرفیت های مناسبی که دارد در حال خدمات رسانی خوبي به مردم است و انتظار مي رود كه اين روند با جديت بيشتري ادامه داشته باشد.

طرح نظام سلامت مهمترین طرح دولت تدبیر و امید است

رئیس مجمع نمایندگان مردم كردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که طرح نظام سلامت مهمترین طرح دولت تدبیر و امید در راستای خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم است، گفت: دولت در راستای اجرای این طرح هزینه های هنگفتی را متحمل شده است.

بیگلری اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در حال حاضر موفق ترین طرح در راستای حمایت از اقشار مختلف جامعه و ارتقاء حوزه درمان و سلامت طرح نظام سلامت بود که به صورت سراسری در کشور اجرا شد.

وی افزود: متاسفانه قبل از اجرایی این طرح شهروندان كردستاني در استان های دیگر سرگردان بودند و با تقبل هزینه های کلان در حوزه سلامت مداوا می شدند.

رئیس مجمع نمایندگان مردم كردستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز بدون پرداخت هزینه های گزاف و با بهترین امکانات خدماتی متناسب با وضعیت بیمار در بیمارستان ارائه می شود که این خود جایی شکر دارد.

بیگلری یادآور شد: قبلا در حوزه کالاهای پزشکی نظارتی نبود و بیمار با قیمت های سرسام آور داروها و امکانات مورد نیاز را تهیه می کرد ولی امروز خوشبختانه تمامی امکانات و داروها در بیمارستان مهیا است.

وی همچنین به بحث توسعه سخت افزاري بیمارستان اشاره کرد و ادامه داد: قبلا بیمارسان ها مانند آسایشگاه سربازی بود و به شدت در روحیه بیمار و همراهان تاثیرهای منفی بر جاي می گذاشت که خوشبختانه امروز بیمارستان به مدرن ترین شکل ممکن بازسازی شده است.

خدمات ارائه شده به بيماران در بيمارستان بعثت سنندج مطلوب است

رئیس مجمع نمایندگان مردم كردستان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خدمات ارائه شده به مردم و ارباب رجوع در بيمارستان بعثت سنندج مطلوب و قابل تقدير است.

بیگلری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستاي تجهيز و توسعه بيمارستان بعثت سنندج اظهار داشت: به دليل اعمال مديريت مناسب و همچنين وجود برنامه ريزي دقيق اقدامات خوبي براي توسعه اين مركز در سنندج صورت گرفته است و در كنار اين مهم خدمات ارائه شده به ارباب رجوع به ويژه افراد بيمار نيز مورد رضايت است.

وي با بیان اجراي موفقيت آميز طرح تحول نظام سلامت در بيمارستان بعثت سنندج افزود: اجرايي كردن موفقيت آميز اين طرح موجب رضايت مردم از خدمات ارائه شده در حوزه سلامت مي شود و به همين دليل مسئولان و مديران اين بخش بايد از تمامي ظرفيت هاي در اختيار خود در اين حوزه بهره برداري كنند.

رئیس مجمع نمایندگان مردم كردستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خوشبختانه با افزايش كمك هاي دولت به افراد مراجعه به مراكز بهداشتي و درماني افزايش یافته است.

بیگلری در بخش پاياني سخنان خود از رئيس بيمارستان بعثت سنندج و ساير همكاران وي تقدير كرد و اظهار داشت: انتظار داريم ميزان رضايت مردم در ساير مراكز بهداشتي و درماني استان كردستان همانند بيمارستان بعثت سنندج افزايش يابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا