گوناگون

بیمه عمر و سرمایه گذاری در لرستان جایگاه مطلوبی ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید نعمتی ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران رسانه های گروهی لرستان با بیان اینکه برنامه تعیین شده در حوزه بیمه گری برای بیمه کوثر لرستان طی سال گذشته سه میلیارد تومان بوده است ادامه داد: این در حالیست که با اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته این میزان طی سال گذشته به هفت میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی از تحقق 147 درصدی برنامه تعیین شده برای این شعبه طی سال گذشته خبر داد و گفت: در شش ماه نخست سالجاری نیز امتیاز خوبی از شاخصهای ارزیابی تعیین شده توسط شرکت بیمه کوثر کسب کرده ایم.

نعمتی همچنین به پرونده های صحنه سازی شده در حوزه بیمه در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بیمه کوثر لرستان توانسته با همکاری دستگاه قضایی، پزشکی قانونی و نیروی انتظامی استان پرونده های صحنه سازی شده در این زمینه به مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان را بررسی و مختومه کند.

وی همچنین به میانگین نسبت خسارت بیمه ای در کشور اشاره کرد و گفت: این میزان در کشور 65 درصد بوده و در استان لرستان 100.6 درصد است.

مدیر بیمه کوثر لرستان بیان داشت: خوشبختانه با اقدامات موثر صورت گرفته میانگین نسبت خسارت بیمه ای بیمه کوثر لرستان 40 درصد است.

نعمتی همچنین به بیمه عمر و سرمایه گذاری در استان لرستان اشاره کرد و گفت: متاسفانه این نوع بیمه در لرستان جایگاه مطلوبی ندارد که این امر نیز به دلیل پایین بودن سطح درآمدی مردم استان است.

وی تاکید کرد: در این راستا یکی از اولویتهای اصلی بیمه کوثر در لرستان تمرکز و اشاعه استفاده از بیمه عمر و سرمایه گذاری در استان لرستان است.

مدیر بیمه کوثر لرستان یادآور شد: هم اکنون بیمه کوثر لرستان طرف قرار داد سازمانهای مختلفی در استان مانند صنعت، معدن و تجارت، انتقال خون، نظام مهندسی ساختمان، شرکت مخابرات، موسسه اعتباری کوثر، موسسه راسخون، بانک رسالت و … است.

نعمتی یادآور شد: در حال حاضر این شرکت در استان لرستان 22 نمایندگی و هشت باجه بیمه ای داشته و این شعبه به لحاظ عملکردی در میان 10 شعبه برتر بیمه کوثر در کشور قرار دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا