گوناگون

تاج:‌ سقف قرارداد نداريم

مهدي تاج در مورد جلسه‌اي که بين وزير صنايع و مسئولان ورزشي برگزار شد و خادم اعلام کرده است که تعيين سقف قرارداد به عهده سازمان ليگ است، گفت: جلسه خوبي برگزار کرديم و به جمع‌بندي‌هاي خوبي هم رسيديم اما در مورد سقف قرارداد بايد بگويم سقف قرارداد نداريم زيرا لازم نمي‌بينيم که براي عقد قرارداد باشگاه با يک بازيکن سقفي تعيين شود.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: ما براي باشگاه‌ها در قالب بودجه يک عددي را مشخص کرده‌ايم که اين بودجه براي يک فصل باشگاه است و تاکنون از 16 باشگاه ليگ برتري 13 باشگاه بودجه خود را به سازمان ليگ اعلام کرده‌اند که بودجه سه باشگاه از 13 باشگاه نيز تعديل خواهد شد. به زودي سقف بودجه هر باشگاه را هم اعلام مي‌کنيم.

تاج تصريح کرد: سقف بودجه باشگاه‌هايي که در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارند 20 درصد بيشتر از ساير باشگاه‌ها تعيين شده است. اين حمايت از نمايندگان ايران در آسياست.

رئيس سازمان ليگ در مورد بودجه باشگاه‌ها گفت: بودجه تصويب شده براي هر باشگاه مورد تأئيد وزارت صنايع، وزارت ورزش، فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ است و به زودي ميزان بودجه باشگاه‌ها نيز رسانه‌اي خواهد شد. همانطور هم که قبلاً‌ گفته‌ايم باشگاه‌ها مکلفند براي شفاف‌سازي مبلغ قرارداد بازيکنانشان را بر روي سايت خود اعلام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا