گوناگون

تارتار: به دنبال جايگزين فروزان هستيم

مهدي تارتار در گفت و گو با فارس در خصوص فعاليت باشگاه گسترش فولاد تبريز در فصل نقل و انتقالات گفت: ماهم مثل همه تيم‌ها به دنبال نفراتي هستيم تا بتوانيم نقاط ضعف‌مان را برطرف کنيم و تاکنون 30 درصد از بازيکنان مورد نظرمان را که سهميه ليگ برتري هستند جذب‌ کرده‌ايم و در زمان باقي‌مانده هم به دنبال ساير بازيکنان مدنظرمان هستيم.

وي در مورد وضعيت دروازه‌بان تيم گسترش فولاد تبريز در فصل آينده فوتبال اظهار داشت: فروزان به فکر انتخاب‌هاي بهتري است و اين حق طبيعي هر بازيکن آزادي است که به تيم مورد نظرش برود و ما هم به اين تصميم احترام مي‌گذاريم. اما ما هم به دنبال جايگزين او هستيم و اگر بشود هم مي‌خواهيم قراردادش را تمديد کنيم اما بايد شرايط فراهم باشد.

سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز در خصوص آغاز تمرينات اين تيم از امروز گفت: تمرينات ما از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه اختصاصي‌مان برگزار مي‌شود و بازيکناني که با ما قرارداد دارند به تمرين خواهند آمد.

تارتار در پايان گفت: مطمئنا هدف مسئولان باشگاه و اعضاي کادر فني اين است که جايگاهي بهتر از سال گذشته به دست بياوريم چرا که امسال به دنبال موفقيت هستيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا