گوناگون

تحقیق و تفحص از استانداری تهران تا ماه آینده جمع‌بندی می‌شود

حسین گروسی نماینده مردم شهریار، ملارد و شهرقدس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران درباره پیشینه و آخرین وضعیت طرح تحقیق و تفحص از استانداری تهران، گفت: از مرداد ماه سال گذشته تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مامور شدند تا  تخلفات استانداری تهران را بررسی و گزارشی در این راستا تهیه کنند.

وی با بیان اینکه فروردین‌ماه امسال ماموریت این هیئت تحقیق و تفحص برای 6 ماه دیگر تمدید شد، ادامه داد: پس از روی کارآمدن دولت یازدهم، وقفه‌ای در بررسی‌های مدنظر به وجود آمد ولی خوشبختانه با رویکرد مثبت استانداری تهران بابت ادامه بررسی‌ها، ان‌شاءالله این تفحص تا ماه آینده جمع‌بندی خواهد شد.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از استانداری تهران در ادامه به محورهای این تفحص اشاره کرد و گفت: پیگیری پروژه‌های مصوب سفرهای استانی، عملکرد مالی استانداری در خصوص شیوه‌های توزیع اعتبارات میان شهرستان‌های پرجمعیت و کم‌جمعیت، نحوه جذب نیرو در استانداری، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها از محورهای تحقیق و تفحص استانداری تهران است.

گروسی در پایان خاطر نشان ساخت: پس از قرائت گزارش این تفحص در صحن علنی مجلس، مدیران و مسئولانی که تخلفاتی داشته باشند به قوه قضائیه معرفی خواهند شد تا تخلفات آنها در مراجع قضایی پیگیری شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا