گوناگون

تشییع با شکوه پیکر شهید قویدل در قرچک

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز مراسم تشییع پیکر مطهر شهید قربانعلی قویدل با حضور حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه، سردار سیروس فتحی فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران، مسئولان و مدیران اجرایی، فرماندهان و مأموران نیروی انتظامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و قشرهای مختلف مردم ولایتمدار قرچک برگزار شد.

پیکر مطهر سروان شهید قویدل بعد از نماز ظهر و عصر از مسجد جامع  قرچک بر روی دستان مردم شهید پرور این شهرستان تشییع و در مزار گلزار شهدای آستان مقدس شاهزاده ابراهیم در روستای ولی آباد شهرستان قرچک به خاک سپرده شد.

در این مراسم حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در سخنانی با تسلیت شهادت این نیروی خدوم به سبزپوشان نیروی انتظامی اظهار داشت: مأموران نیروی انتظامی همواره و در همه لحظات برای حفظ و حراست از امنیت کشور در حال تلاش هستند و اجازه نمی دهند تا دشمنان به تمامیت ارضی کشور خللی ایجاد کند.

امام جمعه قرچک افزود: شهادت شهید قویدل در هفته نیروی انتظامی بار دیگر سند تلاش ها و رشادت های سبزپوشان نیروی انتظامی را به معرض نمایش گذاشت و نشان داد که جوانان سلحشور این دیار نظیر شهید قویدل برای حفظ امنیت کشور از بهترین سرمایه خود می گذرند.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه قرچک در مراسم تشییع این مرد بزرگ، بار دیگر این نکته را یادآور شد که مردم قدردان زحمات و تلاش های نیروی انتظامی در عرصه های مختلف و گوناگون هستند.

اسماعیلی اضافه کرد: امنیت از جمله نعمت های بزرگی است که قدر و منزلت آن در میان مردم مغفول است و زمانی که از دست برود، ارزش آن دانسته می شود به همین خاطر همه باید نیروی انتظامی را در جهت رسیدن به اهدافش یاری رسانند.

سردار سیروس فتحی نیز در این مراسم و در جمع خبرنگاران با اشاره به شهادت یکی دیگر از جان برکفان نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره و در همه لحظات برای جانفشانی و دفاع از تمامیت ارضی آماده و بر عهد خود با امام امت و رهبری و مردم پایدار است.

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران افزود: فرزندان غیور، بصیر و با صلابت نیروی انتظامی در کسوت پاسداری از ارزش های والای مکتبی و با الهام از تعالیم نورانی اسلام همواره برای مجاهدت و مقابله با تروریست ها، اشرار و تبهکاران و سوداگران مرگ در جهت تامین امنیت و آرامش پایدار، آماده مجاهدت و ایفای وظیفه می کنند

گفتنی است در سانحه هوایی روز شنبه نوزدهم مهر ماه 1393 هفت نفر از مسوولان و کادر پروازی نیروی انتظامی از جمله شهید قویدل در مسیر عزیمت به منطقه مرزی و عملیاتی شرق کشور بر اثر حادثه هوایی و سقوط هواپیما به درجه رفیع شهادت نائل آمدند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا