گوناگون

تعاونی صیادان دیلم نمونه کشوری شد

81213748 5782708

به گزارش ایرنا، معاونت صید وبنادر ماهیگیری شیلات ایران روز سه شنبه در این آیین گفت: مشاهده تلاش های های بی شائبه مدیران و متولیان شیلات و تعاونی صیادان شهرستان از اهداف سفر به این منطقه است.

علی اصغر مجاهدی افزود: نگاه ویژه ای به زیرساخت های این شهرستان خواهد شد وآنچه مقدور باشد برای مشکلات تعاونی های صیادی این بندر درنظر می گیریم .

وی بیان کرد: باید تلاش کنیم منابع تولید را افزایش داده و اتکا به منابع دولتی را کاهش دهیم که این افتخار را تعاونی صیادان بندر دیلم با تلاشهای شبانه روزی و رویکردی غیردولتی بدست آورده است .

معاونت صید و بنادرماهیگیری شیلات ایران خاطر نشان کرد: نعمتی که خداوند متعال در اختیار ما گذاشته باید در حد مطلوب از آن استفاده کنیم و اگر قرار باشد با این ذخیره زندگی کنیم باید در حفظ آن کوشا باشیم.

فرمانداردیلم نیز دراین آیین گفت: تعاونی صیادان این بندر با قدمت دیرینه و تلاش شبانه روزی صیادان زحمت کش توانسته با عملکرد و فعالیت های بی شائبه خود که مطابقت با ملاک ومعیارهای تعیین شده ازسوی شیلات ایران داشته ، موفق به کسب مقام اول کشور شود که این افتخاری مهم برای این شهرستان و استان بوشهر است.

قاسم قائدی افزود: بپاس موفقیت تعاونی صیادان دیلم که با حداقل ها در کشور نمونه شده باید درتخصیص اعتبارات و اعطای امتیازات نگاه ویژه شود تا مایه دلگرمی کارکنان و تشویق و ترغیب بیشتر صیادان به این حرفه شود.

فرمانداردیلم بابیان اینکه پارکینگ و اسکله صادرات و واردات موتورلنج های تجاری وصیادی درخوردیلم مشترک و توقف و تردد را با مشکل مواجه می کند، گفت: از شیلات ایران انتظار داریم نسبت به احداث اسکله و پارکینگ اختصاصی برای شناورهای صیادی اقدام کند.

وی اظهارکرد: حرفه صید وصیادی از مشاغل سخت است فعالان این بخش که برای تامین مایحتاج مردم تلاش می کنند.

عیسی کنارکوهی مدیرعامل تعاونی صیادان دیلم و رییس هیات مدیره تعاونی صیادی امام حسن گزارشی ازعملکردهای تعاونی های مناطق ارایه کرد.

در آیین تجلیل از تعاونی صیادان نمونه کشور که در شهرستان دیلم برگزارشد، معاونت صید و بنادر ماهیگیری و قائم مقام مدیرعامل شیلات ایران و مدیران کل شیلات استانهای ساحلی جنوب کشور حضور داشتند.

شهرستان ساحلی دیلم در شمال استان بوشهر قراردارد.ک/2

637/ 628

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا