گوناگون

تعمیق بصیرت از پیام‌ های محوری دهه ولایت است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جمال یاری عصر پنجشنبه در نشست غدیر و الگوهای رفتاری اهل بیت (علیها السلام) افزود: دهه امامت و ولایت فرصت مناسبی برای اشاعه فرهنگ علوی و ترویج معارف دینی است.

وی همچنین اظهارداشت: معرفت به مبانی اعتقادی و تعمیق بصیرت، آشنایی و انس با امامت و ولایت از پیام‌ های محوری و ارزشمند دهه ولایت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: این دهه با فضیلت فرصت مناسبی برای تبیین اهمیت امامت و ولایت در جامعه است و باید از این فرصت به درستی استفاده شود.

وی افزود: سعادت، عزت و سربلندی انسان در دنیا و آخرت در گروی حمایت از امامت و ولایت است و پیام غدیر، ولایت پذیری، قرآن و عترت است.

یاری در ادامه با اذعان اینکه عید غدیر یکی از اعیاد مهم اسلامی است، اذعان داشت: این عید تنها یک اتفاق تاریخی صرف نیست بلکه یک موضوع عقیدتی، معرفتی و دینی است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه این عید جزو عظیم‌ ترین اعیاد اسلامی است و مهمترین مسئه دینی یعنی بحث امامت و ولایت در این روز اتفاق افتاده ضرورت دارد در تمام عرصه‌ ها و عصرها تبلیغ جدی در این مورد انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان نهادینه سازی فرهنگ غدیر را در بصیرت افزایی آحاد جامعه ضروری دانست و گفت: پیام غدیر استمرار حکومت الهی و استقرار پیام نبوت بود و باید این پیام را بدرستی برای جوانان تبیین کرد.

وی همچنین ولایت فقیه را استمرار این مسیر نورانی دانست و افزود: اگر از عمق وجود و با بصیرت و آگاهی از ولایت فقیه تبعیت شود به کشور گزندی وارد نخواهد شد.

یاری در ادامه با یادآوری اینکه واقعه غدیر یک ظرفیت بی نظیر فرهنگی است که ترجمان خاتمیت و استمرار نبوت است، اذعان داشت: پاسداشت غدیر پاسداشت عدالت، حقیقت و فضائل است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا