گوناگون

تمام نیازهای درمانی بیماران تأمین می‎شود/ بیماران خاص و صعب‎العلاج درمان رایگان می‎شوند

2240766 791به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، علی عموزاد مهدیریجی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: اواخر زمستان 92 تخصیص منابع مالی بسیار خوبی از سوی وزارت بهداشت به دانشگاه‎های علوم پزشکی کشور و گلستان در راستای اجرای برنامه تحول نظام سلامت ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه هفت محور در برنامه تحول نظام سلامت وجود دارد، تصریح کرد: کاهش میزان پرداختی بیماران بستری در بیمارستان‎ها، ترویج زایمان طبیعی ایمن و ارتقاء کیفیت خدمات بیمارستانی جزو سه بسته برنامه تحول نظام سلامت است که از 15 اردیبهشت استارت خورد.

حفاظت مالی از بیماران صعب‎العلاج، خاص و نیازمند از 15 خرداد اجرا می‎شود

سخنگوی برنامه تحول نظام سلامت در گلستان عنوان کرد: حضور پزشکان متخصص مقیم در بیمارستان‎ها و حمایت از ماندگاری پزشکان در مناطق محروم از یکم خردادماه آغاز می‎شود.

به گفته عموزادمهدیریجی؛ حفاظت مالی از بیماران صعب‎العلاج، خاص و نیازمند همچنین ارتقاء کیفیت خدمات ویزیت در بیمارستان‎ها از 15 خردادماه سال جاری آغاز می‎شود.

وی بیان داشت: پس از ابلاغ برنامه تحول نظام سلامت توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان در تمام سطوح مدیریتی این مهم اجرا و ارکانِ تصمیم‎گیری مشخص شدند.

نقد منصفانه عزم ما را در اجرای با کیفیت برنامه تحول راسخ‎تر می‎کند

سخنگوی برنامه تحول نظام سلامت در گلستان خاطرنشان کرد: هر روز در سطح هیئت رییسه دانشگاه به منظور دریافت گزارشات پیشرفت کار، کمبودها و مشکلات جلسات در ستاد و شهرستان به صورت مستمر تشکیل می‎شود و سیاست‎گذاری کلان، هدایت اجرای برنامه‎ها، پایش و اصلاح مستمر برنامه‎ها و نظارت عالیه بر حسن اجرای آن از مهمترین وظایف ستاد اجرایی ستاد تحول نظام سلامت گلستان است.

عموزادمهدیریجی با بیان اینکه اعضای کمیته اجرایی در سطح ستاد انتخاب شدند، خاطرنشان کرد: با استقرار شبکه ارجاع درون دانشگاهی و با توجه به توانمندی مراکز درمانی دولتی تمام نیازهای درمانی بیماران تامین می‎شود.

‎وی خواستار همکاری، همراهی، نقد عالمانه و منصفانه اصحاب رسانه در اجرای برنامه تحول نظام سلامت در استان شد و افزود: توجه به این مهم عزم ما را در پایبندی به اجرای درست و با کیفیت برنامه تحول نظام سلامت راسخ‎تر می‎کند.

کادر درمانی عزم جدی برای تحول نظام سلامت دارند

سخنگوی برنامه تحول نظام سلامت در گلستان بیان داشت: برنامه تحول نظام سلامت طی ماه‎ها کار کارشناسی و با مشارکت اساتید دانشگاه، صاحب‎نظران و مدیران ارشد وزارت بهداشت و درمان تدوین شده است.

عموزادمهدیریجی با بیان اینکه هدایت و ساماندهی برنامه تحول توسط هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی انجام می‎شود، خاطرنشان کرد: به مردم شریف گلستان اطمینان می‎دهیم در همه کادر درمانی عزم و اراده جدی برای تحول نظام سلامت وجود دارد.

وی از مردم و اصحاب رسانه خواستار همراهی و صبوری در اجرای این برنامه شد و تاکید کرد: پوشش هزینه‎های مالی خدمات درمانی در موارد بستری برای روستائیان عشایر و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت اگر در قالب نظام ارجاع باشد 95 درصد و برای مابقی مردم 90 درصد خواهد بود.

سامانه 1590 برای سوالات و شکایات مردمی به صورت شبانه‎روزی فعال شد

سخنگوی برنامه تحول نظام سلامت در گلستان اظهار داشت: برای ارتقاء سلامت مادر و نوزاد همچنین ترویج زایمان طبیعی ایمن هزینه‎های بسته خدمتی رایگان خواهد بود.

عموزادمهدیریجی گفت: سامانه 1590 برای انعکاس سوالات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات مردمی به صورت شبانه‎روزی طراحی و فعال شده است.

انتهای پیام/م

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا