گوناگون

تنیسور آذربایجان شرقی نائب قهرمان مسابقات نوجوانان کشور شد

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس روی میز پسران کشور در رده سنی نوجوانان کشور به میزبانی هیات تنیس روی میز استان قم برگزار شد و علیرضا رهنمای حقیقی تنیسور آذربایجانشرقی نائب قهرمان مسابقات شد.

در مسابقات آزاد و رده بندی دسته برتر نوجوانان پسر 138 ورزشکار در قالب 22 تیم از استان های کشور به مدت سه روز در سالن ورزشی مریم قم به رقابت پرداختند. کاظم ریوندی سرداوری این دوره از مسابقات را بر عهده داشت.

بخش آزاد رقابت ها با حضور 138 بازیکن در قالب 47 گروه سه نفره برگزار شد که در پایان مسابقات آزاد شش بازیکن به دور نهایی راه پیدا کردند.

نفرات برتر مسابقات آزاد آرين خسرونژاد از گلستان، اميررضا عباسي از تهران،  محمد صباغيان از اصفهان، مرتضي رضائي از مركزي، اميد بشيري از همدان و اميرحسين عباسپور ازخراسان جنوبي بودند.

شش نفر برتر مسابقات آزاد از روز پنجشنبه به همراه امين احمديان(تهران)، عليرضا رهنما حقيقي(آذربايجان شرقي)، علي اكبر شماري(مازندران)، علي نظري (لرستان)، حميد شمس(البرز) و سيد مهدي سرحدي(توابع استان تهران) به عنوان نفرات برتر رده بندی دوره گذشته در قالب یک گروه 12 نفره به صورت دوره ای به رقابت پرداختند.

در نهایت مرتضی رضایی از استان مرکزی با 22 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت، علیرضا رهنما از آذربایجان شرقی و امیرحسین عباس پور از خراسان جنوبی هر دو 19 امتیازی شدند اما با توجه به این که رهنما در دیدار رو در رو عباس پور را شکست داده بود به عنوان دومی دست یافت و نماینده خراسان جنوبی سوم شد.

آذربایجان شرقی قهرمان مسابقات دوومیدانی شمالغرب کشور

مسابقات دوومیدانی شمالغرب کشور یادواره مرحوم سعید دهقان جمعه شب با قهرمانی تیم آذربایجان شرقی به کار خود پایان داد.

این مسابقات با حضور تیم هایی از استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، کرمانشاه، همدان، آذربایجان غربی و شهرستان های میاندوآب، نقده، پیرانشهر و ارومیه در سالن ورزشی شهید امینی ارومیه برگزار شد.
در بخش تیمی این مسابقات، تیم آذربایجان شرقی با کسب 23 امتیاز به مقام نخست رسید، تیم آذربایجان غربی با 19 امتیاز حائز رتبه دوم شد و اردبیل با 18  امتیاز در جایگاه سوم جای گرفت.

اسکواش باز آذربایجانشرقی در صدر برترین های آسیا

آخرين رنکینگ اسکواش آسیا اعلام شد و پويا شفیعي فرد اسکواش باز آذربایجانشرقی ھمچنان در صدرآسیا قرار دارد.

در اين رنکینگ که از سوي کنفدراسیون اسکواش آسیا اعلام شد و در بخش يازده سال ھاي آسیا پويا شفیعي فرد از تبريز ھمچنان يکه تازي کرده و بالاتر از کاني شان لیم مالزيايي و چه پاندالي ھندي نام وي در اين رنکینگ خودنمايي مي کند .

در بخش بانوان، ستايش پزشکي با دو رده سقوط در رتبه ششم قرار دارد و همچنین در رده سیزده سال محمد دانیال قاروني از تھران رنکینگ چھارم آسیا را در اختیار دارد و در پانزده سال امیر حسین فیض پور و فربد کیوانفر رنک سه و چھار اين رده را يدک ميکشند.

علیرضا شاملي نیز بعد از محمد السراج اردني رتبه دو آسیا را در اختیار دارد. 

غزال شرف پور در رده ھفدھم اين جدول قرار گرفته و در رده سني زير 19 سال نیز سوگل ثمودي در جايگاه سیزدھم و سحاد زارعیان در جايگاه دوازده قرار گرفته است.

آيلي نیري در زير پانزده سال نیز در رتبه يازدھم آسیا قرار دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا