گوناگون

شورای شهر تبریز کمک دو میلیاردریالی به باشگاه تراکتور سازی را تصویب کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حاجی زاده ظهر شنبه در حاشیه جلسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز به خبرنگاران گفت:اعضای شورای اسلامی شهر با توجه به نتایج اخیر تیم فوتبال تراکتورسازی و تثبیت صدرنشینی این تیم در رقابت های لیگ برتر و همچنین انگیزه بخشی به بازیکنان و کادر فنی این تیم در ادامه رقابت های لیگ برتر، مسابقات جام حذفی و بازی های آسیایی با اعطای مبلغ 2 میلیارد ریال به سرخ پوشان تبریزی موافقت کردند .

وی ادامه داد: مساعدت مدیریت شهری تبریز به تیم تراکتورسازی به منظور جبران بخشی از هزینه های جانبی این تیم و از محل منابع نقدی و غیرنقدی شهرداری است.

حاجی زاده در ادامه افزود: همچنین بر اساس یکی از مصوبات شورای اسلامی تبریز، مقرر شد مبلغ 500 میلیون ریال به «پرویز هادی» نخستین مدال آور سنگین وزن کشتی آزاد استان که در رقابت های آسیایی اینچئون کره جنوبی گردن آویز طلا را از آن خود کرده بود، پرداخت شود .

به گفته وی، بدنبال ارائه طرح از سوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز، شهرداری طی لایحه ای دو فوریتی مساعدت اعضای شورا برای قدردانی از این ورزشکار طلایی استان را خواستار شده بود .

عضو شورای شهر تبریز اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز علاوه بر موافقت با پرداخت پاداش نقدی فوق، با اهدای لوح سپاس، مراتب قدردانی خود از پرویز هادی را در صحن علنی شورا نشان دادند .
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا