گوناگون

توقیف 148 خودرو با خلافی بیش از یک میلیون تومان در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ اردشیر جمشیدی راد اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 148 دستگاه خودرو به علت داشتن خلافی بالای 10 میلیون ریال توقیف و روانه پارکینگ شده‌اند.

به گفته وی اگر راننده‌ای تخلف کند پلیس ضمن متوقف کردن وسیله نقلیه و استعلام شماره خودرو از طریق سیستم اجرائیات در صورت داشتن خلافی بالای 10 میلیون ریال و ثبت شکایت بر روی شماره خودرو توسط پلیس متوقف و در ادامه ضمن تصویه وسیله نقلیه ترخیص خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان تاکید کرد: چنانچه راننده‌ای 2 تخلف همزمان حادثه ساز داشته باشد وسیله نقلیه راننده متخلف به مدت 72 ساعت توقیف و با استعلام نمره منفی گواهینامه وی چنانچه دارای 30 نمره منفی در سیستم گواهینامه ثبت شده باشد گواهینامه او به مدت 3 ماه ضبط و پس از سیر مراحل قانونی مجدداً مسترد خواهد شد.

فروشنده اینترنتی داروهای غیرمجاز در قم دستگیر شد

رئیس پلیس فتا استان قم از شناسایی فردی که بصورت گسترده اقدام به فروش اینترنتی داروهای غیرمجاز در این استان می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ حسن محمد رضایی اظهارداشت: در پی رصد و پایش مستمر در فضای مجازی، وبلاگی که اقدام به فروش داروهای غیرمجاز در فضای مجازی می‌کرد، شناسایی شد.

وی افزود: با توجه به تبعات سوء ناشی از مصرف داروهایی که بدین روش به فروش می‌رسد، شناسایی و دستگیری متهم و یا مته‌مان در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت و پس از شناسایی و کسب دستور از مقام قضایی فردی که مدیریت سایت را بر عهده داشت و صاحب یک مغازه عطاری نیز بود، دستگیر و پس از اعتراف وی، نامبرده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان شد.

سرقت در پوشش رفتگر شهرداری

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری یک سارق حرفه‌ای قطعات خودرو در این استان خبر داد و گفت: وی به 12 فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ مهدی قدمی گفت: در پی چندین فقره سرقت باطری و رادیاتور خودرو، شناسایی و دستگیری متهم و یا مته‌مان در دستور کار ماموران استان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری 19 قم فردی را در پوشش رفتگر شهرداری و در حال پرسه زنی در اطراف خودروهای پارک شده شناسایی و دستگیر کردند.

قدمی گفت: در ادامه با انتقال متهم به کلانتری و انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد نامبرده یک سارق حرفه‌ای بوده و برای جلوگیری از مشکوک شدن پلیس و مردم، از لباس رفتگر شهرداری استفاده می‌کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: این سارق حرفه‌ای به 12 فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف و در ‌‌نهایت با تشکیل پرونده به دست قانون سپرده شد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا