گوناگون

تکمیل طرح های زیربنایی شهرستان آمل دربودجه 93کمیته برنامه ریزی مازندران پیش بینی شد

81194864 5750095

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈعلی احسانی ˈ عصر دوشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان آمل گفت : این بودجه از سوی کمیته برنامه ریزی به فرمانداری آمل ابلاغ شده است.

وی گفت : اجرای طرح متروی آمل به تهران ، تکمیل راه تعریض و چهارخطه کردن جاده هراز ، جاده چمستان به هراز ، تعریض وبهسازی جاده آمل به فریدونکنار ، آمل به چمستان ، جاده قدیم آمل به بابل و تکمیل استادیوم پنج هزار نفری آمل از مهم ترین این طرح ها است.

او افزود : تکمیل و توسعه شهرک صنعتی ، فعالیت های اقتصادی در حوزه گردشگری ،اجرای طرح فاضلاب شهری ، توسعه یکپارچه سازی زمین های کشاورزی و اجرای طرح هادی در روستاها از دیگر طرح های مهمی است که کمیته برنامه ریزی فرمانداری شهرستان آمل باید با نظارت و اختصاص بودجه تخصیص یافته آنها را به سرانجام برساند.

معاون استاندار مازندران به پیگیری های صورت گرفته استانی و شهرستانی برای متوقف نشدن اجرای ساخت سد مخزنی هراز در شهرستان آمل اشاره کرد و گفت : این سد از طرح های با پیشرفت فیزیکی کمتر از 20 درصد است که دولت قصد نداشت در سال 93 اعتباری برای ادامه ساخت آن اختصاص دهد اما با تلاش های استاندار و نماینده مردم آمل در مجلس مقرر شد ساخت آن با تامین اعتبار به صورت فایناس با سرمایه گذاری چینی اجرایی شود.

معاون استاندار مازندران همچنین در انی نشست از پایین بودن سرانه بخش تولید مازندران در از میانگین کشوری خبر داد و افزود : از هشت هزار میلیارد تومانی که دولت برای حمایت از اشتغال در نظر گرفته است، سهم مازندران فقط 290 میلیارد تومان بوده است.

احسانی با اشاره به اینکه برنامه های توسعه ای در شهرستان های مازندران نیازمند حضور قوی بخش خصوصی توانمند است ، گفت : توقع از مدیران کل دستگاه های اجرایی و شهرستانی مازندران است که در عمل و به دور از شعارزدگی های روزمره از بخش خصوصی حمایت کنند تا شاهد توسعه عملی استان باشیم.ک/3

7327/1654

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا