گوناگون

جوانان در نهادسازی اجتماع نقش مهم و اثرگذاری دارند/ سالن ورزشی دامغان نیازمند 8.5 میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحمان رستمیان صبح جمعه در نشستی با جوانان نخبه شهرستان دامغان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: جوانان در رشد و اعتلای فرهنگ جامعه و همچنین رشد و شکوفایی اقتصادی نقش قابل توجهی دارند.

وی اضافه کرد: با ارائه طرح ها و برنامه ها به مسئولان می توانیم در رفع کمبودها و حل مشکلات جوانان کمک کنیم.

دولت از ایده ها و طرح های جوانان حمایت کند

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برگزاری جلسات یک فرصت است افزود: با برگزاری جلسات و شنیدن صحبت های جوانان دغدغه های این قشر را فهمیده و برای رفع آن ها اقدام کنیم و نباید در حق جوانان کوتاهی صورت گیرد.

رستیمان تأکید کرد: دولت وظیفه دارد از ایده ها و طرح های جوانان استقبال و حمایت کند.

اختصاص 12.5 میلیارد تومان اعتبار برای کمک به رشد و توسعه دامغان

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی وی از اختصاص 12.5 میلیارد تومان اعتبار به این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این میزان اعتبار با هدف کمک به رشد و توسعه شهرستان و در قالب بودجه سال 93 اختصاص پیدا کرده است.

رستمیان یادآور شد: همچنین هفت میلیارد تومان اعتبار دیگر نیز برای کمک به اجرای طرح های عمرانی در سالجاری به این شهرستان تزریق می شود.

وی با بیان اینکه برای تکمیل و بهره برداری از سالن ورزشی پنج هزار نفری دامغان به 8.5 میلیارد تومان اعتبار نیاز است گفت: برای تکمیل سالن ورزشی البرز شرقی دامغان نیز یک میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مجید محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از جوانان نخبه شهرستان دامغان نیز در ابتدای این نشست گزارشی از فعالیت های انجام شده در امور جوانان و مسائل و مشکلات پیش روی ایشان مطالبی بیان کردند.

در این نشست فرماندار، معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان دامغان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دامغان حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا