گوناگون

جوانان سیره و سبک زندگی حضرت علی اکبر را الگوی خود قرار دهند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی بعدازظهر یکشنبه در جمع فعالان تبلیغی و مذهبی استان بوشهر با تبریک به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع)، اظهار داشت: تمسک به تقوای الهی و حرکت در صراط مستقیم مهمترین راهی است که جوانان را بیمه می‌کند.

وی بر لزوم هوشیاری برای اسیر نشدن در توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، تاکید کرد: پیشرفت تکنولوژی و به‌ ویژه دنیای مجازی باعث شده تا بسیاری از جوانان به این سمت متمایل شوند، و باید مراقب باشیم تا با حضور در این فضا زیان نکنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه جوانان ما باید سیره و سبک زندگانی حضرت علی اکبر (ع) را الگوی زندگی خود قرار دهند، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس نیز جوانان ما همواره به دستورات الهی و حرکات ائمه اطهار(ع) توجه داشتند.

دشمن می‌خواهد با ترویج فساد جوانان ما را به سقوط بکشاند

وی خواستار مطالعه زندگی حضرت علی اکبر (ع) توسط جوانان شد و بیان داشت: آن حضرت در کنار پدرش در جریان واقعه عاشورا در نبرد میان اسلام و کفر به خوبی ایستادگی کرد و به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام سروستانی با بیان اینکه تبعیت از راه‌های شیطان موجب سقوط انسان می‌شود ادامه داد: دشمنان تلاش دارند ما را از معنویات دور کنند و با ترویج فرهنگ فحشا و فساد جوانان ما را به سقوط بکشانند.

وی با اشاره به نامگذاری سالروز تولد حضرت علی اکبر (ع) به نام روز جوان خاطرنشان ساخت: حضرت علی اکبر (ع) شباهت زیادی به پیامبر (ص) هم از نظر ظاهر و هم از نظر سیره و رفتار داشت.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه حضرت علی اکبر (ع) فردی با بصیرت، آگاه و شجاع بود، گفت: همه جوانان باید از این فرصت جوانی که در اختیارشان قرار گرفته به خوبی استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا