گوناگون

حادثه قطار مسافری تهران مشهد 3 مصدوم خارجی داشت/ هیچ مصدومی قطع عضو نشده است

احمد طاهری درگفتگو با خبرنگار مهر، تعداد نهایی کشته های حادثه قطار مسافری در ایستگاه امروان دامغان را یک نفر و آمار مصدومان را 32 نفر ذکر کرد.

وی با بیان اینکه تمامی مصدومان در این حادثه توسط امدادگران جمعیت هلال احمر به دو بیمارستان ولایت دامغان و کوثر سمنان منتقل شدند افزود: تا این لحظه تمامی مصدومان به غیر از شش نفر که چهار نفر در بیمارستان ولایت دامغان و دو نفر در کوثر سمنان هستند بقیه ترخیص شده اند.

طاهری از ترخیص این شش نفر از بیمارستان طی چند روز آینده خبرداد و افزود: پنج نفر از این افراد در بخش بستری و یک بیمار نیز تحت عمل جراحی قرار گرفته و هم اکنون در بخش آی سی یو تحت نظر است.

مدیرکل مدیریت ستاد بحران استانداری سمنان این موضوع که برخی رسانه ها مبنی بر قطع اندام شدن یک نفر داده بودن را در بین حادثه دیدگان رد کرد و گفت: با توجه به فاصله محل حادثه از شهر و وقوع سانحه در نیمه شب، امدادرسانی و توجه به مصدومان این حادثه بسیار خوب و سریع بود.

مدیرکل مدیریت ستاد بحران استانداری سمنان از وجود سه خارجی در بین مصدومان حادثه قطار مسافری در ایستگاه امروان دامغان خبر داد و گفت: دونفر از این افراد عرب و یک نفرتاجیک بودند.

طاهری افزود: ساعت 22 و 10 دقیقه پنجشنبه یک قطار مسافربری مسیر تهران به مشهد با 340 مسافر با قطار باری متوقف در ایستگاه امروان دامغان در حوزه استحفاظی اداره کل راه آهن ناحیه شمالشرق برخورد کرد.

وی تصریح کرد: 307 مسافر باقیمانده این قطارساعت سه بامداد با قطار جایگزین به سمت مشهد مقدس حرکت کردند.

مدیر کل مدیریت ستاد بحران استانداری سمنان در تشریح این حادثه افزود: بر اثر برخورد قطار مسافری به قطار باری در ایستگاه امروان واگن اول برخورد سختی به پشت لوکوموتیو داشت و به علت خالی بودن کوپه های اول این واگن خوشبختانه تعداد تلفات بسیار کم بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا