گوناگون

حاشيه رقابت‌هاي ديويس کاپ

رقابت‌هاي گروه‌هاي سوم و چهارم تنيس ديويس کاپ در حالي امروز به ميزباني کشورمان پيگيري شد که در روز پاياني اين رقابت ها صعود تيم ملي ايران پس از 3 دوره ناکامي از مهمترين اتفاقات اين دوره از رقابت‌ها بود.

تيم ملي ايران پس از صدرنشيني در گروهش به مصاف تيم ملي سوريه صدرنشين گروه اول رفت و توانست با برتري مقابل اين تيم، صعود خود به گروه دوم ديويس کاپ منطقه آسيا را قطعي کند.

همچنين تيم ملي لبنان نيز با برتري مقابل مالزي به همراه ايران به گروه دوم رقابت‌هاي ديويس کاپ صعود کرد.

* از نکات قابل توجه اين رقابت‌ها مي‌توان به غيبت تمامي کانديداهاي رياست فدراسيون که قرار است در انتخابات اين فدراسيون شرکت کنند اشاره کرد. البته مجيد شايسته رئيس فدراسيون تنيس که براي دور بعدي رياست فدراسيون کانديد شده است، اين مسابقات را زير نظر داشت و از نزديک آن را دنبال مي‌کرد.

* از ديگر نکات رقابت‌هاي امسال مي‌توان به استقبال خوب تماشاگران اشاره کرد. در حالي که روز پايان رقابت‌ها در روز ابتدايي هفته برگزار شد، اما تقريباً تمام سکوها پر شده و استقبال تماشاگران و مشتاقان تنيس چشمگير بود.

* در روز نخست رقابت‌ها، فدراسيون تنيس ميزبان حدود 20 رئيس هيأت بود.

* باشگاه تنيس آپت يکي از اسپانسرهاي تيم ملي ايران به مناسبت صعود تيم ملي ايران حضور در ده هفته رقابت بين‌المللي را به ملي‌پوشان تنيس ايران اهداء کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا