گوناگون

حمايت مدير ورزشي بارسلونا از سوارز

آندوني زوبيزارتا با احتياط در خصوص گزارش‌ها درباره انتقال لوئيس سوارز به بارسلونا صحبت کرد. سوارز پس از اينکه کيه‌ليني را گاز گرفت، از سوي فيفا به مدت چهار ماه از هر نوع فعاليت فوتبالي محروم شد. وي بابت اين مسئله عذرخواهي کرد تا اين شايعات به وجود بيايد که بارسلونا به او گفته اظهار پشيماني کند تا درهاي انتقالش به نيوکمپ باز شود.

به نقل از فارس، زوبيزارتا بر اين باور است که بايد به عذرخواهي سوارز احترام گذاشت و در نشستي خبري اظهار داشت: از نظر من نبايد عذرخواهي لوئيس سوارز را به بارسلونا مرتبط کرد. ما هميشه سعي مي‌کنيم به ساير باشگاه‌ها احترام بگذاريم و انتظار دارم که ساير باشگاه‌ها نيز همين رويه را در قبال بارسلونا پيش بگيرند. فکر مي‌کنم ما شرايط اتفاقي که در جام‌جهاني رخ داده را مي‌دانيم و او اين شخصيت و فروتني را دارد که بفهمد اشتباه کرده است.

وي ادامه داد: من فکر مي‌کنم اين بسيار مهم است. او توانسته از مردمي که کار وي آنها را ناراحت کرد، تيم رقيب و جامعه فوتبال عذرخواهي کند.

مدير ورزشي باشگاه بارسلونا خاطرنشان کرد: اکنون زمان آن رسيده که اين اتفاق را پشت سر بگذارد. من فکر مي‌کنم سوارز بهترين کار را به عنوان يک انسان و يک فوتباليست انجام داد. بايد ببينيم که او چه مسيري را انتخاب مي‌کند، در ليورپول مي‌ماند يا به باشگاه ديگري مي‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا