گوناگون

حکم قلع و قمع ساختمان منابع طبیعی گالیکش صادر شد

ˈمنصور ممشلیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: منابع طبیعی گالیکش در سال 62 قطعه زمینی به مساحت 600 مترمربع بصورت قولنامه ای خریداری کرده است.

وی بابیان اینکه علاوه بر خرید این مقدار زمین، فروشنده مبادرت به ˈحبهˈ 500 متر مربع زمین نیز به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گالیکش کرده است، افزود: این اداره در همان سال خرید، اقدام به احداث بناهای اداری در زمین مذکور می نماید.

ممشلی اضافه کرد: متاسفانه بعد از 25 سال مشخص شده است که زمین خریداری شده ورثه ای بود و وراث صغیر این ملک چند سال پیش در شعبه دوم حقوق دادگستری گالیکش طرح دعوی کردند.

وی تصریح کرد: پس از طرح دعوی ورثه اصلی در مراجع قضایی و پس از بررسی های دادگاه، ادعای ورثه اثبات، شعبه دوم حقوقی دادگستری گالیکش حکم خلع ید و قلع و قمع ساختمان و بناهای اداری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان را صادر کرد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گالیکش با بیان اینکه قرار است حکم صادره 18 خرداد ماه اجرا شود، خاطر نشان کرد: این اداره رایزنی هایی را با صاحبان اصلی زمین انجام داده است تا نسبت به خرید زمین یا اجاره آن اقدام نماید.

ˈ علی کوثریˈ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش نیز در خصوص چگونگی اجرای این حکم گفت: با توجه شرایط فعلی اداره منابع طبیعی شهرستان، طرفین بدنبال سازش هستند و فعلا حکم اجرا نخواهد شد.

شهرستان گالیکش درشرق استان گلستان واقع است.

/7481/ 622/

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا