گوناگون

خسوس به کویت نمی‌رود/ کشاورز، کاپیتان ایران در تورنمنت چین

سیدرضا افتخاری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پیشنهاد باشگاه الکویت کویت به “خسوس کاندلاس” و احتمال قطع همکاری وی با تیم ملی فوتسال ایران، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: خسوس اگر می‌خواست از ایران برود همان موقع که از ژاپن پیشنهاد داشت، می‌رفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مطمئن باشید خسوس اگر هم از کویت پیشنهاد داشته باشد، به این کشور نمی‌رود. اصلا سطح تیم ملی فوتسال ایران با یک باشگاه در کویت قابل مقایسه نیست. او قاطعانه به این پیشنهاد پاسخ منفی می‌دهد.

افتخاری درباره سکوت محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران و احتمال کنار گذاشته شدنش از تیم ملی هم افزود: کاپیتان یعنی همین. کشاورز رفتار حرفه‌ای داشته است. اگر وی مصدومیت و مشکل خاصی نداشته باشد در تورنمنت چین به عنوان کاپیتان تیم ملی بازی خواهد کرد. خسوس کشاورز را از تیم ملی کنار نمی‌گذارد مگر اینکه خودش شرایط آمادگی را نداشته باشد.

رئیس کمیته فوتسال در پایان گفت: سرمربی تیم ملی تمام تلاشش را انجام داد تا کشاورز را با تیم ملی به جام ملت‌ها ببرد. به نظرم رفتن کشاورز به ازبکستان و روسیه قبل از جام ملت‌ها اشتباه بود چون باعث تشدید مصدومیتش شد. شاید اگر او تهران می‌ماند و مثل قدرت بهادری تمرین می‌کرد، بدون مصدومیت راهی جام ملت‌ها می‌شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا