گوناگون

خطيبي: کادر ما تلفيقي از جواني و تجربه است

رسول خطيبي در مورد وضعيت تراکتورسازي گفت: امروز با جمشيد نظمي جلسه داشتم و خدا را شکر سرپرست و مدير اجرايي باشگاه هم مشخص شد. تمامي اعضاي باشگاه و با حمايت هواداران دست به دست يکديگر مي‌دهيم تا بتوانيم تراکتورسازي را به موفقيت برسانيم.

به نقل از فارس، وي افزود:‌ مذاکره با بازيکنان شروع شده، عده‌اي از آنها طي امروز، فردا و پس فردا به باشگاه مي‌آيند تا با مديرعامل در مورد وضعيت قراردادهاي خود صحبت کنند.

خطيبي در پاسخ به اين سؤال که برخي به ميانگين سني کادر فني او اعتراض مي‌کنند و مي‌گويند ناصر ابراهيمي و مسعود اقبالي سن بالايي دارند، خاطرنشان کرد: اتفاقاً کادر فني ما تلفيقي از تجربه و جواني است، مربيان جوان کنار افراد با تجربه قرار دارند اگر يک کادر فني تمامي مربيانش را افرادي جوان تشکيل دهند همه مي‌گويند آن کادر فني بي‌تجربه است و اگر هم تمام اعضاي کادر فني سن بالا باشند به خاطر اين مسئله انتقاد مي‌کنند اما ما از ترکيب جواني و تجربه استفاه کرديم تا وضعيت بهتري داشته باشيم.

وي در مورد اينکه آيا قرار است براي مذاکره با بازيکنان هفته جاري به تهران بيايد گفت: ان‌شاءلله اين هفته و از سر فرصت براي اين کار اقدام مي‌کنيم.

خطيبي در مورد نام‌هايي که براي حضور در تراکتورسازي گمانه‌زني مي‌شود و مي‌‌گويند آندرانيک تيموريان و محمد نوري گزينه او هستند تصريح کرد: در مورد هيچ بازيکني صحبت نمي‌کنم ليست خود را به باشگاه دادم و مديران اين موارد را دنبال مي‌کنند.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا بازيکن خارجي مد نظر تراکتورسازي قرار دارد، يادآور شد: تا به اين لحظه نمي‌توانيم بازيکن خارجي جذب کنيم اگر براي حضور در آسيا نيازي به اين مسئله باشد به ستاد نيروهاي مسلح نامه مي‌زنيم و اگر توافق شد براي اين کار اقدام مي‌کنيم.

سرمربي تراکتورسازي در مورد حضور سرپرست جديد و مدير اجرايي اين باشگاه خاطرنشان کرد: مسئولان اين باشگاه در اين دو مورد به جمع‌بندي رسيدند. ايوب ذوالفقاري يکي از پيشکسوتان خوب تراکتورسازي در دهه شصت بوده است. او از نيروهاي موفق تبريزي است که مي‌تواند به ما کمک کند. محمد پيروزرام هم فرد با تجربه و توانايي است که اميدوارم همه در کنار يکديگر فصل خوبي را پشت سر بگذاريم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا